sn0dig Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Lekte meg litt med det nye kameraet mitt og katten min Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bilde 1 og 3 var greie, mens 2 var altfor ufokusert! Synes det er et morsomt konsept! Kan absolutt bli noe ut av det her! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Bilde 1 og 3 var greie, mens 2 var altfor ufokusert!Synes det er et morsomt konsept! Kan absolutt bli noe ut av det her! Det er øyene som er i fokus på nr 2 Edit: Høyre øye for å være helt presis Endret 2. mars 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Likte ikke nr.3 noe særlig jeg fordi jeg syns det er øynene som er viktigst når man tar bilder av mennesker og dyr. Syns nr.1 og 2 er veldig bra begge to, men på nr 1 så er værhårene veldig rare :S Gode ideer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Syns nr.1 og 2 er veldig bra begge to, men på nr 1 så er værhårene veldig rare :SGode ideer Hvordan rare mener du? Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Synes bilde nr 2 fungerer best komposisjonsmessig. Ellers synes jeg bildene er litt mørke (men det er jo katta også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå