Gå til innhold

hjelp til knapp med movie - haster! (avansert)

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen der ute som kan hjelpe meg med følgende????:

Jeg har laget en hjemmeside med bildegalleri (se utsnitt under).

020320081423USAn1APYZFlsEqOi2I.jpg?34

Nederst på hjemmesiden har jeg laget små tumbnail's som er knapper.

Hver knapp har en movie av et stort bilde som vises når man musa er på "over" og "down".

Dette store bildet SKAL være plassert på samme sted på hjemmesiden, uavhengig av hvor tumbnails'ene befinner seg.

Når man tar musa over pilen til høyre etter siste tumbnail, ruller alle tumbnails'ene mot venstre helt til alle er vist. 15 stk. (De ruller mot venstre hvis du tar musa over venstre pil.)

Problemet mitt er:

..Når man har rullet på tumbnails'ene og velger en tumbnail (knapp) som da ikke står eksakt på samme sted da jeg putten inn movien av det store bildet, kommer det store bildet feil plassert.

Det store bildet (movien) som jeg har lagt inn på knappen, følger knappen og blir da plassert feil - HVIS man har flyttet på linjen med tumbnails.

Vanskelig å forklare, men hvis noen skjønner problemet mitt her, er jeg veldig takknemlig for all hjelp!

Haster!!

(Alt. mitt er at alle tumbnails'ene er synlige hele tiden. Det negative da er at det i såfall bare blir små firkanter i flere rekker evt., og at jeg må kutte ut at de ruller mot høyre og venstre.)

Mvh

kjustin

Endret av kjustin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...