TheNarsissist Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva tror dere?Modemet er svart, bak der hvor det er mange inganger til kabler osv er det en mellom 5 og 10 cm høy antenne.Modemet heter SpeedTouch MULTIMODEM-ST780WLT. Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Multimodem med antenner? jepp! det er tråløst.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Multimodem med antenner?jepp! det er tråløst.. Ok,hvordan setter vi opp et nettverk som vi kan koble Nintendo wii,laptop og sånt til da? Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Følger det ikke med bruksanvisning? - Der står det jo hvordan en starter.. Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tipper du har fått modemet av telenor, og da skriver du inn 10.0.0.138 i nettleseren din. Der skal det være en egen meny til venstre for de trådløse innstillingene. På følgende link finner du manual om du ikke har... LES! Speedtouch Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Multimodem med antenner?jepp! det er tråløst.. Ok,hvordan setter vi opp et nettverk som vi kan koble Nintendo wii,laptop og sånt til da? Skal jo bare være så enkelt at du kobler modemet inn i vegg-kontakten og setter på strømmen vel? for om du har ADSL kontakter i veggen, bør det ikke være verre enn det..? eller? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Multimodem med antenner?jepp! det er tråløst.. Ok,hvordan setter vi opp et nettverk som vi kan koble Nintendo wii,laptop og sånt til da? Skal jo bare være så enkelt at du kobler modemet inn i vegg-kontakten og setter på strømmen vel? for om du har ADSL kontakter i veggen, bør det ikke være verre enn det..? eller? Alt er koblet til og ineternetten funker ,men vi vet ikke hvordan vi aktivere det trådløse,men jeg skal lese den bruksanvisninga som du ga meg link til. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Alt er koblet til og ineternetten funker ,men vi vet ikke hvordan vi aktivere det trådløse,men jeg skal lese den bruksanvisninga som du ga meg link til. Du har sikkert funnet utav det, men dere kan jo umulig ha sjekka så veldig nøye, for hvis du ser foran på modemet, ca midt på så er det en rund knapp, og rundt den knappen så står det vel noe som dette "Hold inne 10 sek. for WLAN" Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Et par innlegg med off-topic samt ulovlig bumping er fjernet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå