Broseen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Etter å ha mottatt diverse svar fra Chess kundeservice, viser det seg nå at jeg med et Control abn (med friends tjeneste)kan legge inn 4 nr jeg kan ringe gratis til. Dette skal enkelt kunne administreres fra minside ifølge Chess. Men hvis det er så enkelt, hvorfor finner jeg det ikke da? Tjenesten har vært aktiv i 3 uker nå. Noen som vet? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Ingen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Huni Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Du legger det inn på samme side som du bestiller tjenesten. Altså under tjenester - friends Her legger du inn inntill 4 nummer som du ringer/SMS'er gratis til Men det er også vanlig at det kommer opp en egen friendsmeny der du kan legge inn numrene... Endret 2. mars 2008 av Huni Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg får bare opp "avbestill" under tjenester og friends. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hmm, da ville eg ha ringt kundeservice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå