mac_gyver Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 eksisterer Xbox Live for "gammel" xbox(ikke 360) eller er det bare 360 som gjelder nå??? Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Live på vanlig xbox har gått over til live 360. Jeg vet ikke om den gamle tjenesten i det hele tatt fungerer, men du finner kanskje ikke så mye folk der om den gjør det. Det er helt klart 360 som gjelder nå og det har det vært en god stund og:) Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Live på vanlig xbox har gått over til live 360.Jeg vet ikke om den gamle tjenesten i det hele tatt fungerer, men du finner kanskje ikke så mye folk der om den gjør det. Det er helt klart 360 som gjelder nå og det har det vært en god stund og:) ja veit det....men bare lurte på om det i det hele tatt funka Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 For en liten stund siden fyra jeg Forza 1 på Xbox360, og da kunne jeg spille live. Har de gjort det klart for det på 360-Live tro? Eller var det den gamle, hvis det er noe som egentlig heter det? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tror de aller fleste Xbox titler kan spilles over Xbox Live på 360, såframt de har online støtte selvsagt. Halo 2 funker i hvert fall fint online for meg på 360, så skulle tro det var slik for alle Xbox spill. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Enig. Jeg logget meg på med min konto på gammel Xboxen og kunne i teorien spille live (en live opptatering trengs, xboxen fikk ikke til og nedlaste den). Jeg trengte ikke og ta Recovery på min nyere X360 etterpå... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, det er egentlig samme nettverket, på en måte. En Xbox har ikke noe problem med å kommunisere med en Xbox 360. Jeg kunne spille på begge, helt til jeg skiftet navn, og må skrive inn mitt gamle visa-nummer på den gamle... Umulig å finne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå