_Nitro_ Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Finnes det en enkel måte som en chip eller lignende for og skremme opp denne motoren litt? Endret 7. mars 2008 av fredrik Lenke til kommentar
otis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Siden er en helt vanlig sugemotor, som drives av bensin, så er svaret nei. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvis det er snakk om en sugemotor, i tillegg til bensin, så er det nok ikke mye å hente i hvert fall. Du kan kanskje, uten at jeg skal si det sikkert på denne modellen, få hentet ut noe eller kanskje ikke noe som helst. For å ta et konkret eksempel jeg kjenner til da, så vil ikke du kunne hente ut mer enn 10hk på en BMW 316 105hk, som også er en sugemotor. Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Ok, da er det bare og glemme saken og begynne og se etter en 18T motor eller eventuelt prøve å finne ut hva som må til for og turbokonvertere 2.0 motoren :=) Vi får se hva tiden viser frammover Lenke til kommentar
otis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hadde det vært meg, så hadde jeg heller byttet bil. Det er så mye enklere og greiere, mest sannsynligvis billigere også. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Uten turbo får du ikke inn den ekstra mengden luft som trengs for å pøse inn mer drivstoff. For å holde riktig blandingsforhold trengs en økning av begge deler. Det er vel hovedgrunnen til at turbomotorer er så trimmevillige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå