CellularDude Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har Outlook 2007 og Windows Vista. Har satt opp Outlook med diverse innstillinger, blant annet en mailkonto (pop) for min internettleverandør og en IMAP-konto for Gmail. I tillegg kommer lagrede kontakter, notater, kalender osv. Jeg ønsker å renske opp på maskinen ved å restore den, slik maskinen var da den var ny, og dermed må jeg legge inn de programmene jeg ønsker på nytt. Det jeg da lurer på, er hvilke outlook-filer jeg må ta backup av, slik at mine data enkelt kan legges inn i nyinstallasjon av Outlook. Tar til vanlig backup ac filen Outlook.pst. Det har virket fint tidligere å legge denne tilbake etter nyinstallering. I tillegg tar jeg backup av filen Outlookimap.gmail.com-00000004.pst. Men jeg har ennå aldri prøvd å legge denne tilbake, siden jeg ikke har installert Outlook etter at jeg opprettet denne IMAP-kontoen. Uansett har jeg ikke tatt bakup av andre filer enn pst-filene, og dermed har jeg måttet sette opp mailkontoene på nytt, og også sjøre andre innstillinger på nytt. Hvilke filer må jeg ta bakup av? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Her er en oversikt over alle de ulike filene som er knyttet til Outlook og plasseringen av filene: http://office.microsoft.com/en-gb/outlook/...0822101033.aspx Denne oversikten er for Outlook 2003 og Win XP men jeg mener det er stort sett det samme for Outlook 2007 og Vista. Selve kontoinnstillingene er lagret i registeret og ikke i en egen fil. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Her er en oversikt over alle de ulike filene som er knyttet til Outlook og plasseringen av filene: http://office.microsoft.com/en-gb/outlook/...0822101033.aspx Denne oversikten er for Outlook 2003 og Win XP men jeg mener det er stort sett det samme for Outlook 2007 og Vista. Selve kontoinnstillingene er lagret i registeret og ikke i en egen fil. Jøss, det var en del filer plassert en del rundt om det, men takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå