Gabriel Shear Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Etter endel kopiering etter jeg heiv i WD 200 GB så fryser pc'en seg av og til. Hva kan være grunnen til det? Kan det være at jeg har en veldig gammel IDE kabel? Den nyeste jeg skulle bruke klarte jeg å ødlegge.. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 skaff deg en ny 80 pin kabel, det skulle funke bedre, men skulle ikke føre til "frysing" verken før eller etter... Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har du sjekket bios oppdateringer? Høres no litt tvilsomt ut at kabelen skulle ha noe å si sånn. Siden du får begynne å kopiere skulle jo ikke kabelen kunne bryte midt inni. Men for all del, få tak i en annen kabel og test, så eliminerer du den feilkilden i tilfelle. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Mulig maskinen blir ustabilt pga den får for lite strøm fra psu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå