Gå til innhold

Direct Connect?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har prøvd ut programmet litt. man finner mange flere programmer som er HELE på dc++ framfor f.eks. kazaa, men på kazaa slipper man som regel å vente så jævla lenge på en free slot. Og hvis en bruker quitter trenger man ikke manuelt finne en ny en for å fortsette downloaden. Dessuten syns jeg det går så treigt på DC++, bare ca 10 kb/s

Lenke til kommentar

Særs lame kommentar at det går treget på Direct Connect netverket, det er da de du laster ned fra / din egen linje / sin feil at det går tregt..

Anywas, DC er genialt! DC ++ er programmet å anbefale, "vanlig" DC sliter med stabilitets problemer og er ikke så effektivt til å fiske som DC ++ :)

Lenke til kommentar
jeg har prøvd ut programmet litt. man finner mange flere programmer som er HELE på dc++ framfor f.eks. kazaa, men på kazaa slipper man som regel å vente så bidige lenge på en free slot. Og hvis en bruker quitter trenger man ikke manuelt finne en ny en for å fortsette downloaden. Dessuten syns jeg det går så treigt på DC++, bare ca 10 kb/s

vist du bruker oDC++ eller tror det finnes i DC++ og, så kan du sette den til automatisk å søke etter nye nedlastinger.

dersom du søkerpå en fil, så klikker du ikke bare på den hos den ene brukeren, men markerer alle som er av samme størrelse og velger download to...så havner alle som er online og har den ulovlige dvdrippen køen din

Lenke til kommentar
Er DC++ det beste shareware programmet?

Bedre en KaZzA og iMesh og alle de?

Spørs hva du mener, har du litt ordentlig linje, og litt stuff å dele, så er dc det beste, det er liksom "high-end"-filesharings-programmet. Men har du treg linje og lite stuff tror jeg ikke dc er det beste.

AtW

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg DC++ eller DC til å fungere slik at jeg kan søke...får det ikke til... :-?

Du må først share litt... også velge en hub som passer deg. Er du ny kan du jo prøve de public hubsene...

Connecte en av de, også trykke på "søkeglasset" ikonet på toppen.

Går det treig på DC? Øhh... nope... her går det som det suser... ofte over 1 Mbyte på sekundet...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...