Gef Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvor kan jeg få tak i dette programmet? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 og neste post som følger etter min vil mest sannsynlig bli.. måkke bruke dc... dc++ er mye bedre! Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 DC++ som jeg foretrekker, får du her. DC får du her. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Gå for DC ++ men ikke fortvil hvis du syns det er vanskelig for når du først blir vant til kordan ting fungerer går aldri tilbake til de andre p2p progene. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg har prøvd ut programmet litt. man finner mange flere programmer som er HELE på dc++ framfor f.eks. kazaa, men på kazaa slipper man som regel å vente så jævla lenge på en free slot. Og hvis en bruker quitter trenger man ikke manuelt finne en ny en for å fortsette downloaden. Dessuten syns jeg det går så treigt på DC++, bare ca 10 kb/s Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Særs lame kommentar at det går treget på Direct Connect netverket, det er da de du laster ned fra / din egen linje / sin feil at det går tregt.. Anywas, DC er genialt! DC ++ er programmet å anbefale, "vanlig" DC sliter med stabilitets problemer og er ikke så effektivt til å fiske som DC ++ Lenke til kommentar
Folo Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg har prøvd ut programmet litt. man finner mange flere programmer som er HELE på dc++ framfor f.eks. kazaa, men på kazaa slipper man som regel å vente så bidige lenge på en free slot. Og hvis en bruker quitter trenger man ikke manuelt finne en ny en for å fortsette downloaden. Dessuten syns jeg det går så treigt på DC++, bare ca 10 kb/s vist du bruker oDC++ eller tror det finnes i DC++ og, så kan du sette den til automatisk å søke etter nye nedlastinger. dersom du søkerpå en fil, så klikker du ikke bare på den hos den ene brukeren, men markerer alle som er av samme størrelse og velger download to...så havner alle som er online og har den ulovlige dvdrippen køen din Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Er DC++ det beste shareware programmet? Bedre en KaZzA og iMesh og alle de? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Er DC++ det beste shareware programmet?Bedre en KaZzA og iMesh og alle de? Spørs hva du mener, har du litt ordentlig linje, og litt stuff å dele, så er dc det beste, det er liksom "high-end"-filesharings-programmet. Men har du treg linje og lite stuff tror jeg ikke dc er det beste. AtW Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg har 1 mbit og jeg syns dc++ suger...kazaa,imesh og mIRC rocks! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Hvordan får jeg DC++ eller DC til å fungere slik at jeg kan søke...får det ikke til... :-? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvordan får jeg DC++ eller DC til å fungere slik at jeg kan søke...får det ikke til... :-? Du må først share litt... også velge en hub som passer deg. Er du ny kan du jo prøve de public hubsene... Connecte en av de, også trykke på "søkeglasset" ikonet på toppen. Går det treig på DC? Øhh... nope... her går det som det suser... ofte over 1 Mbyte på sekundet...! Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 www.google.com eller http://forum.hardware.no/search.php "kjekt å ha .. kjeeeekt å ha" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå