odd123 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hei! Trenger innspill til kjøp av bærbar. - Bruksområde: Mest surfing, enkle spill og Photoshop - Blir mest stående på fast plass, så slepbar er aktuelt - Ønsker 17” - Må ha ”blåtann” & webcam - Hvis mulig ha docking stasjon for enkel tilgang til strøm osv - Max pris 8000kr gjerne under. Har sett på denne, er den ok? Kom gjerne med synspunkter & forslag Endret 2. mars 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Synes du får fin maskin til 6500 der. Lenke til kommentar
Blacburn Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva med en Dell Inspiron 1720 eller 1721, de takler enkle spill Men er usikker på blåtann og sånne ting Du får også gode 15" bærbare for de pengene du vil bruke på pc Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Ønsker 17" skjerm, skal se nærmere på Dell. Er det noen som har erfaring med Acer Pc jeg linket til? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Den har ikke kommet på markedet enda, så erfaringer er det nok dessverre lite av. Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 ok, hva med pc'r med mulighet til docking? Ser for meg et system der jeg kan sette fra meg pc på et allerede oppkoplet "brett". Altså at strømforsyning, lyd og usb tilkoplinger er fast stasjonert & oppkoblet. Mener å huske at det går an. Vet dog ikke hvilke pc'r som har den muligheten. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det går an. Det er særlig buisnessmaskiner som har denne muligheten. Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis jeg går for en business modell, 12 ”eller 13”, forså å bruke min eksterne skjerm, mus & tast. Hvilke pc har da en docking stasjon med mulighet for dette i tillegg ønsker jeg å ha strøm adapter i denne. Ønsker også sterkt å ha mulighet til å kople inn mitt lille surround anlegg. Det har 4 satellitt høyt. + sub tilkopling via phono kabler. I min pc nå har jeg kjøpt overganger til stereo minijack. Har sett på denne: M-Audio Sonica Theater USB 7.1. og denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=24012 Max pris fortsatt 8000kr, gjerne lavere. Hvilke alternativer har jeg da? Lenke til kommentar
graylady Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis jeg går for en business modell, 12 ”eller 13”, forså å bruke min eksterne skjerm, mus & tast. Har nå hatt Acer Travelmate i ca. 1/2 år og det er problemer med grafikkkortet ved ekstern skjerm, tester nå ut en Aspire men også denne kræsja etter noen timer på 2 skjermer :-( Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Takker for info. Da blir det ikke Acer. Andre som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå