Gå til innhold

Ny bærbar til surfing, litt spilling og Photoshop /m 17" skjerm, max 8000,-

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger innspill til kjøp av bærbar.

- Bruksområde: Mest surfing, enkle spill og Photoshop

- Blir mest stående på fast plass, så slepbar er aktuelt

- Ønsker 17”

- Må ha ”blåtann” & webcam

- Hvis mulig ha docking stasjon for enkel tilgang til strøm osv

- Max pris 8000kr gjerne under.

Har sett på denne, er den ok?

Kom gjerne med synspunkter & forslag

Endret av Skagen
Lite beskrivende emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, hva med pc'r med mulighet til docking? Ser for meg et system der jeg kan sette fra meg pc på et allerede oppkoplet "brett". Altså at strømforsyning, lyd og usb tilkoplinger er fast stasjonert & oppkoblet. Mener å huske at det går an. Vet dog ikke hvilke pc'r som har den muligheten.

Lenke til kommentar

Hvis jeg går for en business modell, 12 ”eller 13”, forså å bruke min eksterne skjerm, mus & tast.

Hvilke pc har da en docking stasjon med mulighet for dette i tillegg ønsker jeg å ha strøm adapter i denne. Ønsker også sterkt å ha mulighet til å kople inn mitt lille surround anlegg. Det har 4 satellitt høyt. + sub tilkopling via phono kabler. I min pc nå har jeg kjøpt overganger til stereo minijack.

Har sett på denne: M-Audio Sonica Theater USB 7.1. og denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=24012

Max pris fortsatt 8000kr, gjerne lavere.

Hvilke alternativer har jeg da?

Lenke til kommentar
Hvis jeg går for en business modell, 12 ”eller 13”, forså å bruke min eksterne skjerm, mus & tast.

Har nå hatt Acer Travelmate i ca. 1/2 år og det er problemer med grafikkkortet ved ekstern skjerm, tester nå ut en Aspire men også denne kræsja etter noen timer på 2 skjermer :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...