Gå til innhold

Billigst mulig HSDPA ("Super 3G") mobil.

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en mobil med HSDPA eller "Super 3G" som billigst mulig er å oppdrive.

Er da ute etter en brukt mobil, og den kan godt være ødelagt på de fleste områder, så lenge følgende fungerer:

- HSDPA

- Bluetooth

- Hovedtastene (om dette er nødvendig for å koble den til pcen)

- Display (riper eller sprekk gjør ingen ting så lenge den er leselig)

- Batteri

høyttaler, mikrofon, knapper på siden osv trenger ikke fungere, deksel kan være sprekt og stygt, så lenge de fem tingene over fungerer.

Så lenge den lar seg koble til en pc via bluetooth som modem, så er jeg interessert.

Har du en slik mobil liggende, eller har et tips til hvor jeg kan finne en (vanskelig å finne noe slikt på finn/qxl osv) så rop ut..

Håper noen kan hjelpe meg.

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, merkelig. Jeg skrev et innlegg her i går, men borte er det.. :S

Vel, uansett..

Jeg ordla meg kanskje litt feil i første post, men er egentlig ute etter en brukt mobil, ikke ny. Da er jo 6120 den billigste på rundt 1500kr.

Men er som sagt ute etter en brukt og kanskje ødelagt mobil, hvor kun de funksjonene i første post virker..

Beklager dårlig formulering i første post.

Lenke til kommentar

Du vil ha en mobil med HSDPA/Super-3G som skal kobles til nettet til en PC via Bluetooth?

Du er klar over at hastigheten på bluetooth kommunikasjonen kommer mest sannsynlig til og senke netthastigheten generellt sett i forhold til om du koblet telefonen til PC-en med kabel?

Lenke til kommentar
Du vil ha en mobil med HSDPA/Super-3G som skal kobles til nettet til en PC via Bluetooth?

Du er klar over at hastigheten på bluetooth kommunikasjonen kommer mest sannsynlig til og senke netthastigheten generellt sett i forhold til om du koblet telefonen til PC-en med kabel?

Hastighetene som oppnås i Norge nå via HSDPA vil vel ikke overskride BT sin hastighet.. HSDPAs teoretiske hastighet er en annen ting, men det vil nok ta sin tid før skjer i Norge.

Kjøp og salg skal ikke foregå her på forumet uansett, du får sjekke bruktmarkedet eventuelt.

Muligens finn også

Tror nok det er rimelig vanskelig å finne ødelagte mobiler på finn/bruktmarkedet.

Derfor jeg spurte her. Har jo søkt der også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...