LilleWIlli Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Mårnings! Her om dgaen bestemte jeg meg for å kjøpe en skjerm til så jeg kan kjøre to skjermer samtidig! Jeg sjekka litt på internett og fnat den LG USB skjermen. Dro ned til elkjøp for å kjøpe den, siden jeg bare har en utgang på skjermkjortet mitt. Sa tydelig jeg skulle ha USB skjerm. Elkjøp fyren nikka og ga meg en LG skjerm. Jeg kommer hjem, pakker den opp og selfølgelig har han gitt meg en skjerm med vanlig skjermutgang. Jeg pakker skuffet sammen skjermen igjen. Sånn uten om dette kjøper jeg Guitar Hero 3 til PC. Det lagger og det står "anbefalt skjermkort 8800". Jeg finner en konge løsniong; jeg kjøper et 8800 skjermkort med dobbel utgang! Ergo jeg får spilt GH 3 og ha to skjermer. Drar på Datakjeden og snakker med en fyr. Vi får ikke noe skjermkort fordi han må vite hvordan ut/inngang det er på skjermkortet. Jeg drar hjem, åpner dataen og knipser bilder. Tar også med meg skjermkortet. Snakker lenge med en annen fyr. Det ender opp med at jeg drar hjem med et Geforce 9600 GT XFX0 skjermkort. Jeg åpner pakken hjemme og ser at utgangen på skjermkortet er feil. Drar til Datakjeden igjen der jeg blir vist at det likker en "converter" nede i pakken. Jeg kjøper en til og drar hjem. Jeg kobler til alt. Skjermkortet, "converterene" og en ledning som jeg tror er PCI Express 6-pin, skrur på PC-en og slenger inn CD-en som fulgte med. Etter alt dette lener jeg meg tilbake og tenker at nå er helvete over og jeg kan kose meg med to skjermer, men NEI! Dataen kjræsjer 1 min etter jeg har satt inn CD-en (det har ikke startet noe program fra CD-en før det). Jeg skrur av og tester flere ganger med det funker ikke! HJELP HVA SKAL JEG GJØRE?? Fint om dere svarer ^^ Bildet: Venstre: Det jeg tror er PCI Express 6 Pin Midten oppe: Dataen min ( Systen: Microsoft Windows XP Media Center Edition Versjon 2002 Service Pack 2 Registrert til: William 76487-OEM-0011903-00824 Produsert og støttet av: Packerd Bell Packerd Bell Computer Intel® Core2 CPU 6300 @ 1,86GHz 1,86Hz, 1,00 GB RAM Fysisk Adresseutvidelse) Midten nede: XFX CD-en Høyre: Skjermkortet GeForce 9600 GT PS: Jeg har satt i det gamle skjermkortet nå! (GeForce 7300 SE) Endret 2. mars 2008 av LilleWIlli Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Du kan prøve å installere driverene før du setter i det nye skjermkortet, siden begge er nvidia. Lenke til kommentar
LilleWIlli Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Ok skal teste Du kan prøve å installere driverene før du setter i det nye skjermkortet, siden begge er nvidia. Lenke til kommentar
LilleWIlli Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Nei det funka ikke Men skal teste det andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei det funka ikke Men skal teste det andre Er strømforsyningen din kraftig nok? høres ut som om du kan ha problemer med for svak strømforsyning. Lenke til kommentar
LilleWIlli Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Nei det funka ikke Men skal teste det andre Er strømforsyningen din kraftig nok? høres ut som om du kan ha problemer med for svak strømforsyning. Ja kanskje det.. kan sjekke, ellker hva skal jeg sjekke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå