wegeland Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Her om dagen kjøpte jeg min første BD, klassikeren Alien VS Predator. Da jeg satte inn disken i min PS3 fikk jeg gjentatte feilmeldinger om at filmen ikke kunne spilles. Siden jeg ikke har nett hjemme, tok jeg Macen med til svigers, og lastet ned siste programvareversjon for videoavspilling, tror det er 2.10 den heter. Denne la jeg over på minnnepenn, fulgte anvisning om mapper og lastet den opp på PS3´en på riktig måte. Programvaren er nå oppdatert, men konsollen klarer ikke å finne verken DVD, BD eller spill. Et rundt symbol kommer tilstede øverst i høyre hjørne, en indikasjon på at den arbeider, men det er ingen lyder fra drevet som tilsier at disken spinner. Noen gode forslag? Jeg har ikke ringt support enda, og har generelt liten lyst til det. Er mer gira på å levere den tilbake til Platekompaniet hvor jeg kjøpte den... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er vel BD-drevet som har tatt kvelden.. Mange som har opplevd det samme her på forumet som sikkert har skrevet litt tips i andre tråder om du søker. Men service er vel eneste utvei om det ikke kommer seg. Lenke til kommentar
wegeland Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Okei, i sinne og frustrasjon har jeg seff ikke gjort det enhver forumdeltaker skal gjøre; nemlig søke FØR en spør. Likevel, takk for svaret. Og om det er flere med lignende erfaringer er det bare å hive seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå