Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny HD og operativsys etter crash og fortsatt problemer

Anbefalte innlegg

Mandag frøys pc-en seg ca 5 min etter at jeg hadde startet WoW. Varte i 10 sek. Maskinen virker igjen i 5-10 sekunder så fryser den seg igjen og jeg måtte til slutt holde powerknappen inne lenge for å få den til å slå seg av.

Maskinen booter men klarer ikke å starte Windows.

Får beskjed om at en Windows fil mangler eller er skadet.

Jeg kjøper ny HD og orginal versjon av Windows XP.

Installerer og får Windows opp.

Så etter en reboot får jeg beskjeden:

Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet:

system32\DRIVERS\pci.sys

Får fikset dette med Windows CD-en og Windows starter igjen.

Kommer etter hvert på nett og begynner å laste ned drivere.

Når jeg prøver å pakke opp driverene som er i .zip format så får jeg beskjed om at "File is corrupt"

Alle .zip filer jeg laster ned er corrupte.

Windows update virker ikke antagelig fordi oppdateringsfilene som lastes ned også er korupte.

Får ikke installert Windows Live / Messenger.

Har nå slått av alle firewalls.

Har 4 minnebrikker, PC3200, på 512 MB hver. Har prøvd 1 og 1 i DIMM_B1 sloten uten at ting blir helt bra.

Prøvde også å bytte til mitt gamle skjermkort.

Har kun den nye harddisken koblet til

CPU: AMD Athlon 64 3000+ 1.8GHz

Hovedkort: Asus A8N-E

Grafikk: Sapphire Radeon X1950 GT

Minne:Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB

OCZ 1024MB Dual Channel Value serie

PSU: NorthQ - NQ4001BX

Begynner å vurdere nytt HK, CPU og minne...

Noen som vet hva det kan være? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første du sier er det vanskelig å mene noe om, siden du ikke nevner hvilken windows fil som manglet/var skadet. Men det kan være en hardware feil siden du fortsatt fikk problemer etter ny installasjon. Har du sjekket at RAMmen din fungerer med memtest? Det virker som den er den nærmeste fellesnevneren her.

Får du fremdeles korrupte zip filer etter at du slo av nvidia brannmuren? Hvilken feilmelding får du når du forsøker å installere messenger?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nedlastinger er ikke lenger et problem.

Fikk hjelp til å skru av noen funksjoner i nvidia firewallen. Selve firewallen war off, men det var vist flere ting som kunne/måtte skrus av i tillegg :-\

Det største problemet jeg har nå er at Windows Update fortsatt ikke funker.

Tror det kan ha noe med at hver gang jeg starter update så finner den filene jeg trenger å laste ned, men så finner den ut at de allerede er nedlastet (men korrupte!!?) og sier at nedlastingene er klare til å installeres.

Klarer ikke å finne ut HVOR de nedlastede filene ligger hen så jeg kan slette dem så windows må laste dem ned på nytt :hrm:

En annen observasjon: Litt innimellom så strekker bildet seg ut noen få piksler i bredden. Det varer kun i brøkdelen av et sekund så det er nesten umerkelig, men det skal jo ikke være sånn (Har Catalyst 8.3 installert).

Lenke til kommentar

Prøv å slette windows update dataene dine.

Sett på "Display contents of hidden folders"

-Åpne My Computer

-Klikk "Tools"

-Klikk "Folder Options"

-Klikk "View" tab

-Under "Hidden files and folders"

-Velg "Show hidden files and folders"

-Fjern kryss for "Hide extensions for known file types"

-Fjern kryss for "Hide protected operating system files"

-Klikk OK

Delete Windows Update data:

-Åpne My Computer

-Dobbel klikk C drive

-Dobbel klikk "Program Files" folder

-Dobbel klikk "Windows Update" folder.

-Delete alt untatt "V4" folderen

-Dobbel klikk "V4" folderen

-Delete alt i folderen untatt "iuhist.xml"

-Steng explorer og prøv Windows Update igjen.

Edit :

Vi er vel på V6 av windows update nå.

En annen metode

Gå inn i start - run/kjør - services.msc

Stopp tjenesten BITS og Aut. oppdatering

(Background Intelligent Transfer Service) og (Automatic Updates)

Gå deretter inn på C:\Windows\SoftwareDistribution og slett alt.

Start servicene igjen og forsøk Windows Update pånytt.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
men så finner den ut at de allerede er nedlastet (men korrupte!!?)

Nvidia firewallen er kjent for og gjøre dette.

Minnet kan også gjøre det.

Minnet skal alltid testes.

Du setter korrekt spenning og timings i bios.

Nb øke til 1.4v for 4gb.

Bios uppdate må ofte til for 4gb.

Du skal bruke memtest86+ 2.01

http://www.memtest.org/

Kan se om du har noe rester fra Nvidia firewallen som kjører.

Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet.

Start programmet og velg "Trykk scan og save log" .

Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Prøvde å starte fra scratch i går.

Koblet til gamle harddisken igjen, formaterte og installere windows.

Installerte drivere som jeg hadde lagret på minnepen.

Valgte å ikke installere nvidia firewall, men programet installerte det allikevel :dontgetit:

Åpnet "nettsiden" med nvidia instillinger og slo av en funksjon. Husker ikke hva, men ting funket.

Installerer messenger og diverse flash, java osv... alt funker.

Tar windows update... scanner og laster ned det som listes opp (noen få ting).

Så tar jeg update en gang til og finner 89 ting som bør lastes ned og installeres.

Kun en av disse ser ut til å ha vært vellykket. Og i dag så booter maskinen litt nå og da.

Satt i stua og så film i 2 og en halv time og hørte at maskines slo seg av og startet på nytt igjen en 5-6 ganger.

Ser ut som problemene starter kommer med Windows Update :-/

Det minnescanningsprogrammet har jeg ikke funnet ut hvordan jeg bruker.

Har brent det til cd i alle forskjellige versjoner, bios står på den skal boote fra cd-rom, men det er windows som starter hver gang.

Har startet opp med den nye harddisken nå og har sålangt ingen problem med rebooting.

Var inne i firewallsettingene og disablet "Checksum Offload"

Skal etter hver prøve dette fra den gamle harddisken også.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 11:38:28, on 16.03.2008

Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

C:\Programfiler\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.EXE

C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Programfiler\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe

C:\Programfiler\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\ccc.exe

C:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe

C:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe

C:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe

C:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe

C:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe

C:\Programfiler\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe

C:\Programfiler\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

C:\Documents and Settings\Roger Iversen\Skrivebord\hiJack\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koblinger

O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O2 - BHO: Påloggingshjelp for Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programfiler\Fellesfiler\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O4 - HKLM\..\Run: [iMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32

O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC

O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName

O4 - HKLM\..\Run: [startCCC] "C:\Programfiler\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [nTrayFw] C:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nTrayFw.exe

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programfiler\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETTVERKSTJENESTE')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe

O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftu...b?1204220688578

O23 - Service: app_filter - Unknown owner - C:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe

O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe

O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Apache Software Foundation - C:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe

O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - Unknown owner - C:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe

O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - Unknown owner - C:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe

--

End of file - 4504 bytes

Har deaktivert checksum offload på den gamle harddisken også nå og den driver ikke å booter i hytt og gevær, men har selvfølgelig fortsatt problemer.

Nettet virker til tider tregt, men det tydligste beviset på feil er noen bilder som lastes ned feil. Etter noen forøk med Ctrl + F5 så kan bildet vises ordentlig.

De bildene som vises feil er gjerne feil på nederste halvdel :dontgetit: som dette:

feiltegning2.jpg

Hvis jeg lagrer disse bildene så får jeg ikke åpnet det igjen.

Bildet over har jeg lagret ved å ta Print Scrn og limet inn o Paint (den hvite rammen er en del av bildet)

Endret av Rivers
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

8 Days Later

Tror nå routeren har mye av skylden for problemene (SpeedTouch 546T2)

Har fått meldingen "En nettverkstilkobing er koblet fra" flere ganger.

Hvis jeg prøver å gå inn på IP-adressen til routeren så kommer jeg ikke inn på den.

Etter jeg fikk frakoblingsmeldingen nå sist satt jeg å kikket på routeren.

Når den starter opp igjen etter restet eller "off-on" tennes 4 grønne lys ett etter ett.

Så at det var det som skjedde nå. Lysene kom på ett etter ett. Når routeren var kommet til siste lyset fikk jeg blåskjerm og PC-en rebootet.

Har XP installert på 2 harddisker. Den nye på 500 GB og den gamle på 80 GB.

Begge har drivere og slikt installert (+firefox), men ikke noe mer.

500 gig-en har vært den jeg har brukt den siste uken til WoW og internett.

Tidligere i dag hørte jeg på en av "radiokanalene" på last.fm mens jeg spillte WoW da lydene plutselig blandet seg og begynnte å loope seg. Kort etter skrudde hele dritten seg av og pc-en ville ikke starte på den nye harddisken. Valgte da den gamle som boot-disk og jeg kom inn i windows på den, men når jeg bruker den disken så booter maskinen seg igjen med uforutsigbare mellomrom.

+ den nye disken kommer jeg ikke inn på.

Når jeg booter på den gamle så vil systemet kjøre CHKDSK på den nye.

Får da beskjeden "Hovedfiltabellen er ødelagt. CHKDSK ble avbrutt."

Hvis jeg prøver å åpne disken fra windows får jeg denne:

error240308.png

1) Betyr den meldingen med 100% sikkerhet at det som ligger på disken er føkked og at hvis jeg vil hente noe ut fra den så må jeg kontakte IBAS.

2) Finnes det et program jeg selv kan bruke for å redde data?

3) ... eller er dette bare en feil som kan løses ved å endre noen innstilinger?

Resatte routeren for en halv time siden og har ikke vært plaget av frakoblinger etter det...

Prøvde nettopp WoW som jeg hadde fått kopiert fra ny til gammel disk og jeg får ikke være online lenge før det lukker seg og jeg får beskjed om en critical error.

Etter første problemet i dag så har jeg altså fått kontakt med den nye harddisken, men kunne ikke boote fra den. Nå kommer jeg ikke inn på den i det hele tatt.

Edit nr. ørten:

... og problemet med korrupte filer er tilbake så jeg gikk inn på ForceWare Network Access Manager og kikket under "Ethernet Setup" der jeg tidligere hadde deaktivert "Checksum Offload" med godt resultat. Denne var fortsatt på disable, så den skapte ikke problemene nå.

Valgte å prøve å disable "TCP Large Send Offload", får beskjed om at jeg kanskje må restarte, trykker apply... og får blåskjerm med en gang jeg trykker på apply og maskinen booter selvfølgelig og disablingen min har ikke blitt registrert.

Endret av Rivers
Lenke til kommentar

I sum så vil jeg tro at det er enten en ram brikke eller en ram socket som er årsaken. Det virker som problemet ditt er korrupte data og da er ram det nærmeste å se på. Jeg ville forsøkt å fått memtest til å virke, ev. prøve med en og en brikke i andre slotter en B1.

Alternativt kan det være feil på hardware driver eller feil på hovedkort. Det ser også ut som at mange av problemene dine er nettverksrelaterte så det kan også være nettverkskortet det er problemer med, men jeg tviler på det. Ruteren din har nok ikke noe med dette å gjøre, men den er uansett det enkleste å teste, bare trekke ut kabelen (eller enda bedre, disable nettverkskortet i device manager) og se hvordan maskina oppfører seg.

At hovedfiltabellen er ødelagt på F-disken betyr at fortegnelsen over filer på disken er korrupt. Tenk på det som en bok, hvis du vil gå til kapittel 5 og den delen av innholdsfortegnelsen er borte så vet du ikke hvor kapittel 5 starter. Men filene dine ligger der så det skal være mulig å få dem ut eller ev. reparere tabellen. Fil tabellen lagres, om jeg husker riktig, i 2 eller 3 kopier på harddisken, så når den feilen oppstår er det alvorlig nok.

Lenke til kommentar

Hmm glemte denne.

HijackThis logg viser at du har NetworkAccessManager(nvida brannvegg)

Har du fjernet den?

Greier du ikke det kan jeg fjerne den manuelt.

Unansett du skal ha den bort.

Har du du satt korrekt spenning og timings til minnet og

testet det som beskrevet i post 5.

Disse 2 ting må være iorden,så kan du feilsøke videre viss

det er noe annet.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar
At hovedfiltabellen er ødelagt på F-disken betyr at fortegnelsen over filer på disken er korrupt. Tenk på det som en bok, hvis du vil gå til kapittel 5 og den delen av innholdsfortegnelsen er borte så vet du ikke hvor kapittel 5 starter. Men filene dine ligger der så det skal være mulig å få dem ut eller ev. reparere tabellen. Fil tabellen lagres, om jeg husker riktig, i 2 eller 3 kopier på harddisken, så når den feilen oppstår er det alvorlig nok.

Regnet med at det var "innholdsfortegnelsen" som ødelagt, ja.

Kan Windows XP ha en mulighet til å reparere det eller finnes det programmer som kan løse dette?

I sum så vil jeg tro at det er enten en ram brikke eller en ram socket som er årsaken. Det virker som problemet ditt er korrupte data og da er ram det nærmeste å se på. Jeg ville forsøkt å fått memtest til å virke, ev. prøve med en og en brikke i andre slotter en B1.

Har fått en kompis til å lage en cd med memtest på. Prøvde selv å laste ned nero8, men får jo selvfølgelig ikke installert fordi filen er korrupt.

En og en minnebrikke i slot B1 er forsøkt.

HijackThis logg viser at du har NetworkAccessManager(nvida brannvegg)

Har du fjernet den?

Greier du ikke det kan jeg fjerne den manuelt.

Unansett du skal ha den bort.

På forrige windows installasjonen så fjernet jeg markøren fra feltet som sier installere NVIDIA firewall. Klikket next og får beskjeden: Du har valgt å installere NVIDIA firewall... Så den ble tvangsinstallert.

Skal prøve å avinstallere "NVIDIA ForceWare Network Access Manager" fra legg til fjern programmer. Var litt usikker på denne tidligere. Antok at det var noe jeg måtte ha for å i det hele tatt komme på nett.

Har du du satt korrekt spenning og timings til minnet og

testet det som beskrevet i post 5.

Disse 2 ting må være iorden,så kan du feilsøke videre viss

det er noe annet.

Spenninger og overklokkingsting har jeg ikke rotet med for det kan jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Antok at det var noe jeg måtte ha for å i det hele tatt komme på nett.

Nei det må du ikke.

Post en ny HijackThis logg etter fjerning

For og være helt sikker på at alle rester er borte.

Den lager ikke annet en trøbbel.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Filtabellen kan ikke Xp reparere hvis du har fått meldingen at den er korrupt. Prøv Test Disk fra cgsecurity, det er gratis, bedre enn det meste, og kan nå kjøre både fra dos og windows. Du kan også legge inn en post i hd forumet.

Prøv å sette en minnebrikke i A1, f.eks. Ram er ofte årsaken til slike problemer fordi data mellomlagres i ram og hvis ram brikken ikke fungerer som den skal så vil dataene bli korrupte. Samtidig så kan ram likevel fortsette å ta imot data, i motsetning til cpu som gjerne slutter å fungere helt. Derfor er ram noe man bør se på først, sjøl om det ikke alltid er der problemet ligger.

Jeg kjører ikke nvidia firewall så jeg har ikke vært borti den, men den kjører nok som service, dvs. du kan slå den av (disable) i Services under Administrative verktøy i kontrollpanelet. Du kan kanskje også slå den av i bios for å forhindre at den i det hele tatt er aktiv.

Lenke til kommentar
Når jeg prøver å pakke opp driverene som er i .zip format så får jeg beskjed om at "File is corrupt"

Alle .zip filer jeg laster ned er corrupte.

Windows update virker ikke antagelig fordi oppdateringsfilene som lastes ned også er korupte.

Får ikke installert Windows Live / Messenger.

Dette er jeg rimlig sikker på nvidia brannvegg sin skyld.

Har hjelpet flere med dette før.

men den kjører nok som service, dvs. du kan slå den av (disable) i Services under Administrative verktøy i kontrollpanelet

Dette vil jeg ta manulet viss han ikke får det til.

Services som kjører skal slettes ikke bare disables.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Har litt håp nå.

Network Access Manager er borte.

Har spillt WoW i en time uten trøbbel.

Har sett et par videoer på internett som ikke har stoppet opp.

I morgen skal jeg prøve å laste ned filer så får vi se om de er korrupte eller ikke.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 00:12:48, on 26.03.2008

Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16608)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe

C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Programfiler\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe

C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe

C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe

C:\Programfiler\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

C:\Programfiler\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\Documents and Settings\Roger Iversen\Skrivebord\HiJackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koblinger

O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O2 - BHO: Påloggingshjelp for Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programfiler\Fellesfiler\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O4 - HKLM\..\Run: [iMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32

O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC

O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programfiler\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background

O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe" /background

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETTVERKSTJENESTE')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programfiler\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe

O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupd...b?1205621325843

O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} (Java Runtime Environment 1.6.0) - http://javadl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=19588

O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe

--

End of file - 4228 bytes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...