Dragonlove Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har kjøpt meg en brukt Acer bærbar med lisens for Windows XP men jeg mangler installasjons cd for XP, er det noen som vet om jeg kan få en ny fra Acer? noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Recoveryplatene må du sikkert brenne ut selv. Dette står nok også i instruksjonsboka under recovery. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ta kontakt med Acer supprort så kan du enten få lastet det ned som iso filer, eller du kan få det tilsendt i posten (sannsynligvis mot ett lite vederlag). Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Recoveryplatene må du sikkert brenne ut selv.Dette står nok også i instruksjonsboka under recovery. Joda, jeg kjenner til at man kan brenne ut en recovery selv, har hatt flere bærbare PC-er, problemet er at forrige eier har lagt inn en ren installasjon av Windows Xp Pro uten gyldig lisens til og med, mens jeg har en lisens til XP home, har lastet ned en XP home versjon og fikk installert med den nøkkelen jeg har. Men jeg ville jo helst hatt Acer sin Recovery cd da. Får ringe til de i morgen, Supporten deres er vel ett sorgens kapittel etter hva jeg har forstått? (Takk og lov at jeg forandret min Hjemme pc avtale gjennom jobben fra Acer til HP) Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Ringte Acer i dag, 4 uker's leveringstid på Recovery cd??? det kaller man support det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Ingen recovery-partisjon på disken? ALT+F10 ved boot? http://ezinearticles.com/?How-to-Repair-th...y&id=794500 Endret 3. mars 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Ingen recovery-partisjon på disken?ALT+F10 ved boot? http://ezinearticles.com/?How-to-Repair-th...y&id=794500 Som skrevet tidligere i tråden så har den forrige eieren lagt inn en Clean installasjon av XP Pro, så nei det er ikke noen egen partisjon for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå