Alliha Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som har mål over det nye tastaturet? tenker på lengde og bredde. lure på det sama.. svar?? Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 jeg har den nye v2 og anbefalningen er kort og grei : STYR UNNA.. har ikke opplevd å bli så skuffa før som når jeg kjøpte dette keyboardet.. flere ganger er det trykk som ikke registreres og noen sjeldene ganger registreres ett trykk som to. ikke blir jeg noe blidere av at det stadig vekk henger seg (må restarte drivere) enten i en modus hvor ingen trykk virker eller i en modus hvor keyboardet gjentar siste knapp som er trykket og pumper denne om igjen og om igjen til du rebooter :S Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hmm der mistet jeg alle forventingene jeg hadde til G15 v.2 Får jeg ikke kjøpt v.1 noen plass? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har både v1 og v2, og jeg har ikke noe problemer med V2, er meget behaglig i bruk, og de "ekstra" makroknappene brukte jeg heller ikke på v1. Folk har nå forskjellige meninger om ting og tang, men personlig så er det to tommler opp for v2 fra denne brukeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå