Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva yter din linje?


Anbefalte innlegg

Selv har jeg Telenor 1024/256 og er ikke spes fornøyd med down og up som jeg får (820 down som maks på speed på itavisen...og har ca 190 ut har jeg kommet fram til...ping i cs er også så som så på mange servere

så har igrunnen bestemt meg for hoppe over til nextgentel når de blir tilgjengelig her om et par uker,spes fordi har hørt mye bra om de og for ikke snakke om prisen (Charlie 1024/512)

så nå lurer jeg på om det er vanlig med såpass avik...og HVA får dere andre med samme linje som meg? og dere som har NGT hva får dere?

 

Håper på mange svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å ha sagt det, har du prøvd å søke i forumet etter lignende tråder? Mener å ha sett dette ganske mangen ganger.

 

Ellers har jeg Charlie fra NGT, og ligger jevnt på ca 1200-1280 på itavisen.no sin test. Upload har jeg ikke testet nøyaktig, men etter det jeg har sett ligger den rundt der den skal være den og. Tror kanskje den og er litt over. Storfornøyd, spesielt siden jeg har student-tilbud.

Lenke til kommentar

Her er mitt resultat av testen på itavisen :

 

 

Nedlastingshastighet: 1857 kbit/s.

 

På en Shdsl delta 2.3

 

Sitter masse folk og spiller mohaa på linja nå da...

Ta dere en tur på serveren til NV

ip: 217.13.20.248:12203 ---> Team death match

217.13.20.248.12204 ---> Objetive

 

 

:lol:

Lenke til kommentar

Installerte ett nytt program i går (Analogx NetStat Live, anbefalt her på forumet) som kontinuerlig sjekker hvor mye internettlinja mi brukes, samt loggfører makshastighet både ut og inn, men...

 

Vel... har 2mbit/640 fra Nextgentel, og den rapporterer at jeg ved ett eller flere tilfeller har hatt makshastighet inn på 6,6MB (ja, Megabytes) og 6,5MB ut.

 

Kan ikke stole helt på det, men de kontinuerlige målingene virker korrekte hvis noen vil forsøke.

Lenke til kommentar
Resultatene vil variere fra område til område, alt etter

hvor mange som er koblet opp på din lokale base.

Får du for lav hastighet er det bare å klage slik at de

setter opp kapasiteten på linja. (lokalt)

TPTEST er jævla fin til å måle inn og ut hastigheten din. Den tar UDP og TCP i begge retninger og ISP'en din tar den seriøst hvis du refererer til denne på en klage....

 

http://www.iis.se/tptest

 

- Wabby -

Network Problems???

Visit #lan @ Undernet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...