Kenneth71 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har en DI-524 kan man bruke den som bro eller må jeg kjøpe 2 nye routere. Signalet fra min 524 rekker akkurat innenfor naboveggen, men der stopper det. Noen som kan fortelle meg hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hei og velkommen til forumet Hva er avstand fra hus 1 til hus 2? Trevirke eller betong? Hovedsaklig hva skal hus 2 bruke nettet til? D linken din er 802.11g- og 802.11b opptil 54 Mbps Evt så er det 3 ting: 1) Ny router 802.11n opptil 108 Mbps. 2) 2 nye routere som kjøre i wds-mode. 3) Strekke kabel til hus 2, og plugge inn i switch og kjøre bare kablet. Eller router og tillegg på trådløst. Endret 2. mars 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
Kenneth71 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Hei og velkommen til forumet Hva er avstand fra hus 1 til hus 2? Trevirke eller betong? Hovedsaklig hva skal hus 2 bruke nettet til? D linken din er 802.11g- og 802.11b opptil 54 Mbps Evt så er det 3 ting: 1) Ny router 802.11n opptil 108 Mbps. 2) 2 nye routere som kjøre i wds-mode. 3) Strekke kabel til hus 2, og plugge inn i switch og kjøre bare kablet. Eller router og tillegg på trådløst. Takker for rask respons!! Er litt noob på området saken er at hus nr 2 skal bare brukes til lett surfing (gamlingen). Avstand er ca 20m,tre bebyggelse og jeg har faktisk når jeg bygget begge husene lagt ned rør bort. Men siden nettverket ikke er oppe å går ennu så hadde jeg lyst på en raskere løsning ve eventuellt å kjøpe en passe rimelig router lage bro med den og DI-524 om det går?? Lenke til kommentar
Kenneth71 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Hei og velkommen til forumet Hva er avstand fra hus 1 til hus 2? Trevirke eller betong? Hovedsaklig hva skal hus 2 bruke nettet til? D linken din er 802.11g- og 802.11b opptil 54 Mbps Evt så er det 3 ting: 1) Ny router 802.11n opptil 108 Mbps. 2) 2 nye routere som kjøre i wds-mode. 3) Strekke kabel til hus 2, og plugge inn i switch og kjøre bare kablet. Eller router og tillegg på trådløst. Takker for rask respons!! Er litt noob på området saken er at hus nr 2 skal bare brukes til lett surfing (gamlingen). Avstand er ca 20m,tre bebyggelse og jeg har faktisk når jeg bygget begge husene lagt ned rør bort. Men siden nettverket ikke er oppe å går ennu så hadde jeg lyst på en raskere løsning ve eventuellt å kjøpe en passe rimelig router lage bro med den og DI-524 om det går?? Løst ved å "støvsuge" kabelen gjennom røret bort te leiligheten *S* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå