Karstenø Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sexsymbol, kjederøyker og en av Hollywoods mest ettertraktede. Vi har tatt en nærmere titt på hva som gjør Depps karriere så beundringsverdig. Les mer Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Fabelaktig fyr ja og den enorme rekkevidden er et imponerende skue. Public Enemies, hvor han møter en annen av Hollywoods beste skuespillere i Christian Bale, er veldig høyt oppe på forventningslista. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hm rart du ikke tok med hans stor suksee i "21 Jump Street", det var der han ble et store sexsymbol og pga den fikk han foten inn i større film og hovedroller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Det er og forblir 21 Jump Street som for meg er hvor jeg fant en av mine favoritter. Depp la verden for sine føtter som tv-skuespiller. Det er ikke mange som gjør det. Jeg satt spikret foran Sky Channel en gang i uken for å få med meg den fantastiske serien (i hvert fall slik jeg husker den). Edit: Inside Actors Studio med Johnny Depp bør sees av alle hans fans: http://www.youtube.com/watch?v=2lyA-s7giHA Endret 2. mars 2008 av Dotten Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Johnny Depp er helten, ingen tvil om det. Flott skrevet og ikke minst interessant lesning. Lenke til kommentar
Karstenø Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Takk for tilbakemeldinger. Jeg innrømmer 'hullet' i artikkelen med "21 Jump Street", problemet er bare at jeg aldri har sett serien. Heldigvis linker artikkelen til denne tråden, hvor lesere kan få slike tips med seg. Lenke til kommentar
Lintu . Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Deppern er en utrolig god skuespiler. han er min store favoritt.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Syns tittelen burde vært "Johnny Depp - mannen som får selv syfilis til å bli kult og sexy". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg