Gå til innhold

Innkalt til Panserbataljonen med start januar 2009.

Anbefalte innlegg

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har hørt at Storm 3 og 4 blir valgt annenhver gang til intops. Vet du noe om det?

Ofte så blander man folk her og der. Nå før jul så var det vel OMLT5 som dro ut, og de var en sammensetning av soldater, hendholdsvis nestlagførere fra esk 3 tidligere esk 4. Så det er ikke nødvendigvis én og én avdeling som drar ut.

Og den diskusjonen om 3 eller 4 er hardest er bare å glemme. Jeg har vært i både esk 3 og esk4 og ingen er hardere enn den andre. Jeg vil si esk 3 gjerne brøler og flekser mer, men esk 4 er vel så flinke. Personlig trivdes jeg best i esk 4.

Endret av simen_k
Lenke til kommentar

Har hørt at Storm 3 og 4 blir valgt annenhver gang til intops. Vet du noe om det?

Ofte så blander man folk her og der. Nå før jul så var det vel OMLT5 som dro ut, og de var en sammensetning av soldater, hendholdsvis nestlagførere fra esk 3 tidligere esk 4. Så det er ikke nødvendigvis én og én avdeling som drar ut.

Og den diskusjonen om 3 eller 4 er hardest er bare å glemme. Jeg har vært i både esk 3 og esk4 og ingen er hardere enn den andre. Jeg vil si esk 3 gjerne brøler og flekser mer, men esk 4 er vel så flinke. Personlig trivdes jeg best i esk 4.

Vet ikke om du så det, men tråden var 1år gammel..

OMLT består utelukkende bare av befal, så der er det dårlig med soldater.

Lenke til kommentar

Vet ikke om du så det, men tråden var 1år gammel..

OMLT består utelukkende bare av befal, så der er det dårlig med soldater.

Så ikke det nei.

Jeg kjenner to stykker som er ute i OMLT som grenaderer. Begge var korporaler i esk3 i 2009.

Hvor fra har du at det bare er befal der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...