Herr Brun Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ingen av eskene har noensinne dratt ut uten en skokk med folk (ofte et flertall) fra andre avdelinger. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Har hørt at Storm 3 og 4 blir valgt annenhver gang til intops. Vet du noe om det? Ofte så blander man folk her og der. Nå før jul så var det vel OMLT5 som dro ut, og de var en sammensetning av soldater, hendholdsvis nestlagførere fra esk 3 tidligere esk 4. Så det er ikke nødvendigvis én og én avdeling som drar ut. Og den diskusjonen om 3 eller 4 er hardest er bare å glemme. Jeg har vært i både esk 3 og esk4 og ingen er hardere enn den andre. Jeg vil si esk 3 gjerne brøler og flekser mer, men esk 4 er vel så flinke. Personlig trivdes jeg best i esk 4. Endret 22. mars 2011 av simen_k Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har hørt at Storm 3 og 4 blir valgt annenhver gang til intops. Vet du noe om det? Ofte så blander man folk her og der. Nå før jul så var det vel OMLT5 som dro ut, og de var en sammensetning av soldater, hendholdsvis nestlagførere fra esk 3 tidligere esk 4. Så det er ikke nødvendigvis én og én avdeling som drar ut. Og den diskusjonen om 3 eller 4 er hardest er bare å glemme. Jeg har vært i både esk 3 og esk4 og ingen er hardere enn den andre. Jeg vil si esk 3 gjerne brøler og flekser mer, men esk 4 er vel så flinke. Personlig trivdes jeg best i esk 4. Vet ikke om du så det, men tråden var 1år gammel.. OMLT består utelukkende bare av befal, så der er det dårlig med soldater. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Vet ikke om du så det, men tråden var 1år gammel.. OMLT består utelukkende bare av befal, så der er det dårlig med soldater. Feil, grenaderer er også med. Og simen_K, hva er det du sier? Endret 22. mars 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nå er jeg ikke helt 100%, men består ikke OMLT av bare offiserer? Det er en del sjt. på oppsetting, men de blir fenr. før utreise. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Primært ja, men noen skal jo passe på de høye herrer også. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Har de Force protection lag i omlt da? Trodde det var bare PRT og NSE som hadde det Endret 22. mars 2011 av saftsus Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Selvsagt, men OMLT reiser vel kanskje hakket mer rundt... Uansett så er jeg 100% sikker dette, men du får tro hva du vil. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Vet ikke om du så det, men tråden var 1år gammel.. OMLT består utelukkende bare av befal, så der er det dårlig med soldater. Så ikke det nei. Jeg kjenner to stykker som er ute i OMLT som grenaderer. Begge var korporaler i esk3 i 2009. Hvor fra har du at det bare er befal der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå