Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pedofili eller ikke?

Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Gjest Dagalfred87

En venn av meg har blitt forelsker i ei jente er 13 år!!!

Han har bestandig vært glad i "fjortisser", men synes at 13 år tar kaka.

Han er 18 år, å er veldig barnslig av seg. Jenter på denne aldereren er alt han kan få, så skjønner han sånn sett.

Men uansett så synes jeg dette er en så stor aldersforskjell! Han er ut etter sex.

Hun går i 8ende, og han 2året på videregående.

Hva synes dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jakop Lindeberg

Han er 18 år, å er veldig barnslig av seg. Jenter på denne aldereren er alt han kan få, så skjønner han sånn sett.

Men uansett så synes jeg dette er en så stor aldersforskjell! Han er ut etter sex.

Hva synes dere om dette?

Jeg synes dette virkelig er ufyselig. Dere må virkelig ta opp dette med han, hvis ikke kan det få dramatiske følger! Hvis han evt. går alt for langt, ta kontakt med foreldrene til vedkommende

Lenke til kommentar

Du er ikke pedofil... Det er noe som heter hebefili som folk flest ikke kjenner til. Pedofili er at man tenner på preburbertale barn. Hebefili er at man tenner på de som er i pubertet

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hva synes dere om dette?

Jeg synes dette virkelig er ufyselig. Dere må virkelig ta opp dette med han, hvis ikke kan det få dramatiske følger! Hvis han evt. går alt for langt, ta snarest kontakt med moderator

Fixet quote ;)

Begge poster har samme IP og dermed stenges denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...