theboss22 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Finner ikke ut av det. Refrenget går sånn tror jeg: Rollin , rollin down the river ............................. Det jeg husker så å si.. Noen som vet hvem sang jeg mener? Håper det! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Finner ikke ut av det. Refrenget går sånn tror jeg: Rollin , rollin down the river ............................. Det jeg husker så å si.. Noen som vet hvem sang jeg mener? Håper det! Spørsmålet ditt hører hjemme under "Lurer du på hva artisten eller sangen heter" øverst Endret 2. mars 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Finner ikke ut av det. Refrenget går sånn tror jeg: Rollin , rollin down the river ............................. Det jeg husker så å si.. Noen som vet hvem sang jeg mener? Håper det! Spørsmålet ditt hører hjemme under "Lurer du på hva artisten eller sangen heter" øverst Hmm prøvde å lage en ny tråd inne på der men den havna ut på lista gett... skjønner ingen ting jeg.. fyllla har skylla Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Post det heller her. Trykk på Hurtigsvar eller svar nå. Hvis du ikke er for full da. Tøffen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 CCR; Proud Mary. Tråden stenges grunnet feilposting og rett svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg