Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Litteratur: honda nsr går ikke "ordentlig"

Anbefalte innlegg

halllo, jeg har en honda nsr 1998 model,med 2003 model motor,den går ikke mere i 110km/h ca,det sitter på org.Uplombert eksosanlegg den går dårlig fra 90km/h ca. Jeg dro og hørte litt på ett honda verksted fortalte hva det var da sa han at det kunne være dårlig kompresjon?,men da ville den vel ikke startet så lett?,han sa også at det kunne være eksosventilene som "satt" fast,men de sklir lett inni der,for det har jeg sjekka,men jeg sa at jeg har bytta eksosventil wirene siden de hadde ryki(var bare den ene som hadde ryki),da sa han ja men da sier det seg selv at det er eksosventilene som sitter? siden de har ryki... Men jeg lurer på om eksosventil wirene er feil innstilt? sånn at de ikke åpner som de skal? eller om det er cdi`n eller eksosventilstyrings enheten som tuller?

takk for all hjelp!..

lurer også på:

hva som må gjøres når man skal montere full power cdi? på honda nsr 125ccm. Har hørt det er noen ledninger som må "flyttes på" ellers brenner den,noen som vet hvor jeg finner tegning på det? eller noen som kan forklare det sånn at det er lett forståelig:D takk på forhånd

Endret av chris_NSR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...