13375k1133z Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, har arbeidet litt med en side, etter masse tull kom jeg fram til åssen jeg ville ha siden. Resultatet på siden ser slik ut! JEg vet ikke helt hva jeg skal syntes om det jeg har produsert, så er ute etter litt konstruktiv kritikk. Hva kunne blitt bedre ? Hva er det dere liker ? hva er bra ? Ja jeg er helt klar over at nesten ingen linker funker, å de linkene som fungerer er helt tåpelig bøgget. Det eneste jeg er ute etter er kritikk på designet! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 kan ikke si jeg likte bakgrunnen i det hele tatt, føler ikke at den passer inn, og at den tar for mye oppmerksomhet, vet ikke helt om jeg liker den glowen på teksten i header heller, men det kan godt være at jeg bare er for trøtt Kan forresten menyen midtstilles og så legger du til samme grafikk du har på slutten, foran også? Føles også at det er for mye luft på høyre side av header (10-15px or so for mye) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tenk litt på hvilke elementer som tar fokus på sida di. Personlig blir blikket dratt mot bakgrunnen din all the way, og jeg blir nesten svimmel etterhvert. Bakgrunnen skal fremheve innholdet, ikke tiltrekke seg mer oppmerksomhet enn det! Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) kan ikke si jeg likte bakgrunnen i det hele tatt, føler ikke at den passer inn, og at den tar for mye oppmerksomhet, vet ikke helt om jeg liker den glowen på teksten i header heller, men det kan godt være at jeg bare er for trøtt Kan forresten menyen midtstilles og så legger du til samme grafikk du har på slutten, foran også? Føles også at det er for mye luft på høyre side av header (10-15px or so for mye) Bakgrunnen er vel kanskje smak å behag, det er vel en fordel at det er en litt mer diskre bakgrunn, blir litt enklere for folk som i utgangspunktet ikke likte bakgrunnen, kan venne seg til den, slik den er no, skal det masse til at noen kan venne seg til det. JEg personlig liker den, men siden er heller ikke for meg. Glowen er ment for å dra oppmerksomhet, men ser ut til å feile pitelitt på det punktet. Ta en kikk på det i morgen, å se om du har en annen formening om det Ang det du sier med at det blir for mye luft på høyre side av header er jeg helt enig i, skal basolutt prøve å få det midtstilt, samt fikse det grafikk greiene på begge sidene. Tror det vil gjøre det penere. Tenk litt på hvilke elementer som tar fokus på sida di. Personlig blir blikket dratt mot bakgrunnen din all the way, og jeg blir nesten svimmel etterhvert. Bakgrunnen skal fremheve innholdet, ikke tiltrekke seg mer oppmerksomhet enn det! er klar over at bakgrunnen drar en del oppmerksomhet som sagt tideligere, tanken med glow i skriften og litt elementer i headeren, samt linkene var at all oppmerksomhet skulle komme til content delen. Det ser jeg ut til å ha failet til de grader på, noen ideer til hva jeg kan gjøre, for å skaffe mer oppmerksomhet UTENFOR bakgrunne, altså content delen? Tusen takk for svarene jeg har fått hittil! Endret 2. mars 2008 av 13375k1133z Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Aller først, begynn med en helt nøytral bakgrunn. Se hva som skjer da. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Som sagt er bakgrunnen altfor masete. Du har også valgt mørke farger som vil vises veldig forskjellig på skjermer av forskjellig kvalitet. Det er også stygge validéringsfeil og siden ser ikke korrekt ut i Opera hos meg. ( Det er også mindre viktige semantiske feil i koden, men om dere er designere og ikke programmerere er ikke det like viktig. ) Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Som sagt er bakgrunnen altfor masete. Du har også valgt mørke farger som vil vises veldig forskjellig på skjermer av forskjellig kvalitet. Det er også stygge validéringsfeil og siden ser ikke korrekt ut i Opera hos meg. ( Det er også mindre viktige semantiske feil i koden, men om dere er designere og ikke programmerere er ikke det like viktig. ) ja, får se om jeg finner noe annet jeg kan bruke til bakgrunn, prøve ut litt forskjellig. Har selv merket at fargene viser forskjellig kvalitet fra skjerm til skjerm noe som er litt kipt. Som jeg sa tideligere får prøve ut litt forskjellige farger, jeg vil helst ha litt mørke, men lyse passer vel heller til den årstiden vi er på vei mot no. får som sagt bare prøve, vil vise hvordan de forskjellige resultatene blir. Yeah er klar over valideringsfeilene, slikt skjer om du lager siden i DW og slurver litt i notepad ++ holder på å fikse på feilene no. Tusen takk for all hjelp jeg har fått. Vil komme tilbake med oppdateringer i løpet av morgendagen! Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Du har en tegnsett konflikt i kildekoden og får de vanlige æåø-feilene. Du kan ikke blande tegnsett, filen er ikke lovlig utf-8, men ser grei ut som iso-8859-1. Det er en klar trend at man beveger seg bort fra det klinisk rene til mer bruk av mønster. Alle som er dus med og kan teorien bak den kliniske trenden vil rope ulv hver gang du benytter ett mønster. Du har ett problem med att innholdet ikke fremheves i sterk nok grad. Dette er det iboende problemet med mønster, slik at hvis dette skal bli vellykket, er det en fordel at det blir mer naturlig å lese innholdet på siden. Samtidig opplever jeg siden som dunkel. Det er litt liten kontrast mellom tekst og bakgrunn. Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Dette kommer opp på kontaktsiden: "); echo "Din E-Post har blitt Sent, du vil f� svar s� fort jeg har lest E-posten!n"; } else { echo " Send en e-post til meg, husk � fyll skikkelig inn hva du �nsker!n"; } ?> Tydelig scriptfeil. Endret 5. mars 2008 av Bubbajoe Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Bakgrunnen er helt forferdelig. Skift den, så kan vi heller fokusere på innholdet, hvilket idag er umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå