Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP DV 9675 Grafikkytelse

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk :-)

Jeg har kjøpt meg en HP DV9675 som jeg tenkte å prøve å spille WOW på. Siden maskinen har ett Gforce 8600 GS kort med 256 MB dedikert grafikkminne, trodde jeg dette skulle gå bra. Det gjør det ikke. Hadde en DV9074 før som WOW gikk mye mer smooth på.

Nå går det treigt, lav framerate og jeg må kjøre alt på laveste instilling for å få ok fps.

Noen som har noe tips? Kjører jo Vista som er preinstallert på maskinen og er fornøyd med det. Bruker Nod32 som antivirus, Firefox som browser og ellers ikke annet enn WOW installert.

Maskinen har 2GB ram og masse ledig harddiskplass. Har prøvd å laste ned nye drivere fra HP og Nvidia, men det hjelper ikke.

Noen som har noe tips?

EDIT: Spesifiserte problemet litt mer ;-)

Endret av Shamron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden maskinen har ett Gforce 8600 GS kort med 256 MB dedikert grafikkminne, trodde jeg dette skulle gå bra. Det gjør det ikke.

Hei!

Hva er det som skjer når du prøver å spille? starter det ikke? henger det? lagger det? feil grafikkvisning?

/Insane1

Lenke til kommentar

Hei!

Har du sjekket blizzard sine forum ang. støtte av skjermkortet ditt? Jeg har sliti litt med 6600go også på en laptop, fikk til slutt oppdatert driverene fra det standard mølet som kom med maskinen, og da hjalp det kraftig :)

/Insane1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...