Kenneth Dammyr Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Akams medarbeider tar turen til Gran Canaria for å være med seilskipet Christian Radich på tokt. Les mer Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Lykke til, Kenneth! Selv en gammel militærnekter som meg gleder seg til å se (og lese) resultatet! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Blir spennende å se om jeg klarer å sende noe nå da... Ref.: Link Lenke til kommentar
andm Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det her du har forvillet deg, ja. Lykke til, dette høres artig ut. Hilen Regionstropp 1, som for øyeblikket later seg på øvelse. (Eide var faktisk innom Svingen på fredag.) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Fett. Seiling er alltid moro. Du tar ikke med et fotokamera også, slik at du får lastet opp bilder underveis? God tur! Lenke til kommentar
chma Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Pøh det lages da undervannshus til både digibeta og hdcam...trodde forsvaret hadde litt utstyr da... Nei nå blei jeg misunnelig kenneth, ikke pga varmere strøk..savner mer snø, men jobbebiten;) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Veldig gode reisebrev, kan forestille meg at det ikke er en enkel jobb og filme når du "kun" skal observere og du ikke har noe regi på det i første omgang. Blir litt misunnelig når jeg leser reisebrevene dine, det samme som chma; jobbiten. Men ikke når det kommer til sjøsyken din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg