Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Klarer den på rundt 5-7 minutt nå Fantastiskt morro. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Tok nytt gjennomsnitt av ti her isted: 43.21 Tok også en fin non-lucky: 27.51 Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Dette blir jeg bare firvirret av xD Kan du løse kuben med bare 1 ''ALGORITHMS''? =/ Lenke til kommentar
Toa Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har omsider lært meg dette jeg også nå. Brukte noen timer på lørdag, og nå husker jeg alle algoritmene jeg trenger (selv om det ikke sitter helt i fingrene enda). Brukte algoritmene som fyren i denne videoen bruker. Vet ikke hvordan de fungerer i forhold til andre metoder, men funker for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Algoritmene er helt grei - men når det siste laget bruker man alt for mange moves for å løse den ved å bruke R', D', R, D. Jeg prøver å lære meg Fridrich, men har jo ikke funnet noen guider med riktige OG enkle algoritmer. Jeg mener, hva er vitsen med å lage en algoritme for å bevege to av lagene samtidig istedenfor å si til brukeren at han bare skal vri det siste laget motsatt vei? Lenke til kommentar
pipa Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er ikke det samme å vri de to nederste lagene mot venstre, som å vri det øverste mot høyre. Da må du snu kuben i tillegg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Rubiks Kube er det mest irriterende ting som noen gang er laget. Jeg kan sitte timesvis å vri på dritten, den går ALDRI opp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skaff deg en guide. Tok meg en dag første gangen, 20 min andre gangen. 10 min 3., og der ligger jeg Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Nå har jeg fått 4x4x4 Kjempespennende! Har klart 3 av 4 layers nå uten "cheating", men må inn og kikke for siste layeret nå! Er nok ferdig i løpet av kvelden. Anbefales. Edit: Så hvis noen har noen greie steder der jeg kan pugge løsningen til siste layeret hadde det vært helmaks! Edit2: Puhh, Ferdig Natta.. Nå mangler det bare å pugge algoritmene så jeg kan løse den uten hjelp. Endret 19. juni 2008 av P1ndy Lenke til kommentar
pipa Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Til dere som har kjøpt rubix cube fra Cube4You. Hvor lang tid tok frakten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Uten hjelp, håper jeg?? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Til dere som har kjøpt rubix cube fra Cube4You. Hvor lang tid tok frakten? Min tok ca. en uke med EMS. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Til dere som har kjøpt rubix cube fra Cube4You. Hvor lang tid tok frakten? Min tok ca. en uke med EMS. Ok. Tingen er. Cube4you sier jo at du må til cubefans for å få den til norge sant? Og min har stått i shanghai siden 28 Kan regne med at hvis den ikke beveger seg i løpet av noen dager så er den borte? :s Edit: Bare glem det Ankommet i Oslo i dag og er i tollen nå Endret 2. juli 2008 av Znaky Lenke til kommentar
pipa Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvordan sjekker man hvor pakken er? Min ble sendt 21. juni, men har ikke hørt noe mer etter det. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har kommet ned i 1m 40s nå. Jeg må få bedre teknikk og mykere kube nå! Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Noen her fra Bergen som har lyst til å bytte GH2/3 mot en DIY-Kube? Du, iMono, eg har ein god del kuber liggende. Tar resten på pm. Lenke til kommentar
Octs Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei, er det noen av dere som samler på twisty puzzles? www.dextir.com er hele min samling. Jeg speedcubet mye før men nå er det mest å bygge puzzles som intreserer meg. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Selvfølgelig måtte det være en Kubetråd her. Min forrige kube ble utsatt for en stygg barnehageulykke for ca25 år siden, klarte aldri å løse mer enn en side uten å plukke den fra hverandre(men det var jeg til gjengjeld ganske flink på ) Så jeg kjøpte meg en ny kube forrige høst. For å gjøre ting interressant har jeg bevisst unngått enhver form for juks i form av ferdig utviklede metoder/fasiter og har presset meg ned i rundt 7 minutter på det jevne. Hvor mye lengre ned kan jeg komme sånn på egenhånd? Kanskje en sprut silikonspray kan gi meg et minutt ekstra...+ en stillere kube. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Nokon andre som har CubeMania? Heitar Crossed der og. Om det er nokon som trenger nokon Type D-kuber, så har eg liggande (både kvite og svarte). Har og haugevis av klistremerker og Type-A kuber. Kan sikkert bli med på noko kubing i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå