Hestekølle Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Husker jeg lærte meg hvordan jeg gjorde denne da jeg gikk i 6. klasse eller noe, men fikk aldri vist det til kamerater og sånt. Når det er sagt var jeg og jobbet hos onkelen min i sommer. Vi var og bestilte materialer og inne på kontoret til trelast-fyren ligger det en rubiks kube jeg begynner å leke med. "Ja, klarer du den skal du få billige materialer" lo han! Så jeg bare gikk tilbake til arkivet fra 2007, fant "slik løser du rubiks-kube"-mappa og tok trelast-mannen skikkelig på senga! HAHA! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Husker jeg lærte meg hvordan jeg gjorde denne da jeg gikk i 6. klasse eller noe, men fikk aldri vist det til kamerater og sånt. Når det er sagt var jeg og jobbet hos onkelen min i sommer. Vi var og bestilte materialer og inne på kontoret til trelast-fyren ligger det en rubiks kube jeg begynner å leke med. "Ja, klarer du den skal du få billige materialer" lo han! Så jeg bare gikk tilbake til arkivet fra 2007, fant "slik løser du rubiks-kube"-mappa og tok trelast-mannen skikkelig på senga! HAHA! haha, mosom situasjon Lenke til kommentar
Requi Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er det noen spesielle algoritmer som brukes til scrambling? Tenker mest på slik til WR forsøk etc. Eller bare helt generelt... Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg bestilte en V-cube 6 på fredag, og den kom idag! men problemet: jeg bestilte white body, jeg fikk black -.- også er den syyyk hard å vri på, er det meningen? Jeg har ikke hørt om dette problemet før. Men siden jeg ikke har v-cube6 kan jeg ikke uttale meg heller. Hør med speedsolving.com gutta. Jeg har en Maru 4x4 som var ganske hardt å vri på. Den løste seg fort opp etter 1 dag eller 2, og litt marulube (Ikke at jeg anbefaler maru ovenfor alt annet). Nå som jeg har kjærestefri resten av uka blir det mye kubing Satser på sub25 (snitter typ 27-28) Endret 29. september 2010 av biudhveh Lenke til kommentar
toker5 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) @Nebuchadnezzar: Jeg er ingen ekspert, men tipper følgende ikke vil være langt unna: - overgang mellom cross og F2L - look-ahead på F2L - eksekveringstid på F2L-par Håper du klarer å klatre ned mot 10 i snitt! @Arhm: 6x6en min er ganske treig også. Trenger ikke å bruke mye kraft, men den har den klikkemekanismen for å bevege den skjulte kjernen (kuben er egentlig en 7x7 med skjulte sentere). Endret 30. september 2010 av toker5 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er det noen spesielle algoritmer som brukes til scrambling? Tenker mest på slik til WR forsøk etc. Eller bare helt generelt... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Er det noen spesielle algoritmer som brukes til scrambling? Tenker mest på slik til WR forsøk etc. Eller bare helt generelt... Her kommer det ny alg etter du har trykket på space når du er ferdig med en solve Endret 1. oktober 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 da fikk jeg tilsendt whitebody 6x6x6 er veldig hard, er det meninge å lube den? Og kan man lube eastsheen 4x4x4 og 5x5x5? Lenke til kommentar
1123581121 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 da fikk jeg tilsendt whitebody 6x6x6 er veldig hard, er det meninge å lube den? Og kan man lube eastsheen 4x4x4 og 5x5x5? Tror det er meningen å lube whitebody'n. Angående eastsheen 4x4x4 og 5x5x5 kan jeg linke deg til speedsolving hvor noen har spurt om dette før: 4x4x4 og 5x5x5 Også har jeg et spørsmål da, skal bestille ny 4x4x4 og lurte på om noen har erfaringer på hvilken som er best. Står hovedsaklig mellom eastsheen og Qj mini. Lenke til kommentar
toker5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Eastsheen 4x4 er veldig treg på midtlagene, og den kutter ikke i det hele tatt. Kan ikke uttale meg om QJ, men Maru 4x4 er veldig bra. Kutter bra og er rask uten lube. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Eg har gjort den. Slit med pinnene, så den står uten dei. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 hva er pinnene? er det de små greiene som er inntil, og holder sammen den centergreia? må man lime alle dem sammen? har ikke fått sett hele videoen, den gidder ikke å lade helt Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Pinnene er det siste du gjer. Små nåler som holder den indre kjernen på riktig plass. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 kan jeg gjøre stepp 1 og 2, og droppe 3 og 4? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Woops Endret 8. november 2010 av Goranlol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg klarer å løse Rubiks kube 3x3x3 på under 5 minutter, fordi mitt hemmelige våpen er at det går an å demontere kuben for å re-sette alle brikkene til sin opprinnelige plass. Endret 13. november 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå