Gå til innhold

Den lille Rubiks Kube-tråden

Goranlol

Anbefalte innlegg

Dere som svarte hvit, blå, rød, grønn, gul og blå... Det er ikke klistremerke-fargene jeg mener, men selve cuben. Den er svart til vanlig, men jeg ser en del hvite der ute. Det finnes også orange, blå, lilla osv.

Har tenkt å kjøpe meg en ny cube da den gamle er delvis knekt. Så, spørsmålet (igjen) blir da; hvilken base-color på cuben foretrekker dere, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er sikkert spurt 100 ganger før, men selges det Stackmats med timer i Norge?

Trenger..

Også lurer jeg på om kubene fra Dealextreme er brukbare. Har lyst på hele V-Cube samlinga. Men har ikke 1000 - 2000 kr liggende.

Jeg bestilte min Stackmat timer på www.lightake.com .

Bestiller også alle kubene mine der i fra. Rask levering og fri frakt.

(Stackmat jeg fikk 1 august var produsert i JULI 2010)

Lenke til kommentar

Heihei.

Er en helt ny rubiks cuber :tease: og holder enda på å lærer meg å løse den helt utenat.

Jeg kan løse halve kuben med en metode der man starter med å lage hvitt kryss også videre, synes denne metoden er ganske vanskelig (ja, jeg er nybegynner) å lære seg utenat, og finnes det en lettere en med mindre steg? Så en med seks steg, der man starter med grønt kryss eller noe..

Hjelp? :D

Lenke til kommentar

Jepp, det er sant :) klarer den layer by later metoden på 2-3 minutter nå, men skal kjøpe silikonspray så den glir lettere, min er så sinnsyk treg.

Som sagt, den metoden som pogobat har på youtube, tror den heter layer by layer.

Noen tips til andre metoder, triks jeg burde lære meg nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...