Requi Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Dere som svarte hvit, blå, rød, grønn, gul og blå... Det er ikke klistremerke-fargene jeg mener, men selve cuben. Den er svart til vanlig, men jeg ser en del hvite der ute. Det finnes også orange, blå, lilla osv. Har tenkt å kjøpe meg en ny cube da den gamle er delvis knekt. Så, spørsmålet (igjen) blir da; hvilken base-color på cuben foretrekker dere, og hvorfor? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har en svart og en hvit. Bruker nesten bare den hvite fordi den er justert best. Kjøpte to forskjellige farger for å kunne se forskjell på dem. Lenke til kommentar
iSondre Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Dette er sikkert spurt 100 ganger før, men selges det Stackmats med timer i Norge? Trenger.. Også lurer jeg på om kubene fra Dealextreme er brukbare. Har lyst på hele V-Cube samlinga. Men har ikke 1000 - 2000 kr liggende. Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Dette er sikkert spurt 100 ganger før, men selges det Stackmats med timer i Norge? Trenger.. Også lurer jeg på om kubene fra Dealextreme er brukbare. Har lyst på hele V-Cube samlinga. Men har ikke 1000 - 2000 kr liggende. Jeg bestilte min Stackmat timer på www.lightake.com . Bestiller også alle kubene mine der i fra. Rask levering og fri frakt. (Stackmat jeg fikk 1 august var produsert i JULI 2010) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Noen som vet hvor jeg kan bestille en pyraminx? helst en norsk side med bra kvalitet Lenke til kommentar
Requi Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Dayan GuHong vs. Cube4You? Begrunn... Dayan GuHong: http://www.lightake.com/detail.do/sku.3x3x3_DaYan_GuHong_Magic_Cube_Black-31025 Cube4You: http://cgi.ebay.com/Black-C4Y-C4U-CUBE4YOU-Rubiks-Cube-DIY-KIT-Speedcubing-/250623116544?pt=LH_DefaultDomain_0 Endret 29. august 2010 av Requi Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 GuHong uten tvil. C4Y låser seg lettere Ebay bruker lang tid Lightake sin frakt er gratis Og du kan få Guhong uten klistremerker Og guhong kan kutte hjørner som ingen andre Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Hvor bør jeg bestille fra? Begge har graits frakt: Ebay Mefferts Endret 30. august 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Requi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 DaYan GuHong på vei. Gleder meg. Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Heihei. Er en helt ny rubiks cuber og holder enda på å lærer meg å løse den helt utenat. Jeg kan løse halve kuben med en metode der man starter med å lage hvitt kryss også videre, synes denne metoden er ganske vanskelig (ja, jeg er nybegynner) å lære seg utenat, og finnes det en lettere en med mindre steg? Så en med seks steg, der man starter med grønt kryss eller noe.. Hjelp? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 sjekk pogobat's videoer, grønt kryss-> grønn flate-> 2nd layer-> blått kryss-> ferdig! Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Mye spennende i kubemiljøet nå. Ny DayanIII kube. Vekker interesse da den er mindre enn GuHong. Haiyan Zhuang er bannet for inntil 3 år for dårlig oppførsel. Flere og flere er sub10 nå. Blir det ny rekord på single i år? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 DaYan GuHong på vei. Gleder meg. Ble et lite impulskjøp på meg også gitt, håper den er bra. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg hater GuHong, klarer ikke sube 1sec på U perm. Mens på andre klosser jeg har, er det vanskelig å komme under 1,5 sec^^ Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 sjekk pogobat's videoer, grønt kryss-> grønn flate-> 2nd layer-> blått kryss-> ferdig! Så det er så lett! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 etterhvert så ligger det i fingrene Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jepp, det er sant klarer den layer by later metoden på 2-3 minutter nå, men skal kjøpe silikonspray så den glir lettere, min er så sinnsyk treg. Som sagt, den metoden som pogobat har på youtube, tror den heter layer by layer. Noen tips til andre metoder, triks jeg burde lære meg nå? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Badmephisto Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) F2L er neste steg etter du mestrer LBL. Titt på denne: Endret 6. september 2010 av Glutar Lenke til kommentar
toker5 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Prøv Petrus-metoden. Du blir sikkert mye tregere i starten, men den er veldig gøy å lære. http://lar5.com/cube (Ps. Det blir også veldig enkelt å lære Fridrich/F2L etter at du har lært Petrus) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå