Gå til innhold

Den lille Rubiks Kube-tråden

Goranlol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lær deg F2L først. Bruker du litt tid vil du egentlig ikke trenge å lære deg noen algoritmer da du forstår hva som skjer.

Algoritmer er det bare å pugge, du må bare bruke tid. Til slutt sitter dem i hendene uansett.

Endret av Glutar
Lenke til kommentar

hei :)

så, jeg er altså en noob i rubix kuber, men vil gjerne lære meg det... Derfor prøver jeg å følge en tutorial på youtube (se link), og er kommet så langt at jeg skal fikse hjørnene på den grønne siden, og level 1 som jeg tror han kaller det, det er bare det at når jeg er ferdig med den grønne siden er korsbrikkene? på feil sted i forhold til resten av kuben, de stemmer på den grønne men ikke på de andre sidene, altså at den står riktig på grønn, men den viser f.eks. hvit på den orange siden..

beklager den dårlige forklaringen, si ifra hvis du ikke forstår

EDIT: fikk det til :) da funker vel denne posten som en bump da...

Endret av lekse2
Lenke til kommentar

der kom 4x4x i posten! :D sammen med 2x2x2 da :p brikkene popper lett ut på denne kuben (4x4x4)

Hvor bestilte du den/de fra, og hvilket merke er det? Er det DIY cuber, eller ferdig satt-sammen?

Spørsmål til alle sammen; hvilken base-farge foretrekker dere på cuben, og hvorfor? Slik som hvit, svart, orange, lilla, transparent something etc...

Endret av Requi
Lenke til kommentar

der kom 4x4x i posten! :D sammen med 2x2x2 da :p brikkene popper lett ut på denne kuben (4x4x4)

Hvor bestilte du den/de fra, og hvilket merke er det? Er det DIY cuber, eller ferdig satt-sammen?

Spørsmål til alle sammen; hvilken base-farge foretrekker dere på cuben, og hvorfor? Slik som hvit, svart, orange, lilla, transparent something etc...

Måhadet.no eller er det Mahadet.no, er det samme ivhertfall, samme merke som en vanlig rubik,s kube, med det lille merke på ett av de hvite brikkene ;)

Grønn blå rød oransje hvit gul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...