Gå til innhold

Den lille Rubiks Kube-tråden

Goranlol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig rekord. 1.12 sec. Snitt på 1.35 nå! Nå som jeg har begynt å lære meg 2 look oll/pll går ting raskere. Fingrene som holder meg mye igjen da jeg vrir mye med hele hånden. Gleder meg til å få testa dx-kubene. Bestilte 3 DIY sorte som Goranlol postet tidligere. Angrer på at jeg ikke la til den Lilla som visstnok skal være Cube4You. Hiver inn eii ny bestilling med mindre de sorte viser seg å være ypperlig. badmephisto har ganske gode guider! Noen som vet av noen nettsider med full løsning på kuben som inkl 2look/oll/pll, helst med noe grafiske bilder da jeg finner dem lettest å huske ?

Lenke til kommentar

Kjøper meg min første kube i morgen! Blir noe billig greier ned i byen, men virker gøy å lære. Har aldri prøvd, men så to videoer når som virka sykt artig. Hvor lang tid bruker man første gang man prøver ca. fra man starter å lære sin første algorytme? Merker jeg gleder meg til å løse min første, haha!

Lenke til kommentar

Jeg løste vell den første gang 1 time etter jeg prøvde.

Tok meg ca 6 dager før jeg kunne løse den uten å lese av et ark.

Ville anbefale deg å kjøpe kuben din her av flere grunner

1. Klistremerkene på den fu får i butikken er av meget laber kvalitet

2. Prisen. I byen kostet en kube 169 kr som er svindyrt her koster det ca 30 - 40 kr MED FRAKT

3. Du kan sette tension spenningen får å gjøre den lettere strammere.

Uansett hold deg unna pobat og se heller på badmephisto sine videoer :)

Lenke til kommentar

Som første cube er den jo heilt kurant. Du lærer deg fint dei første algoritmene og kan løyse den utan hjelp. Etter kvart vil du nok irritere deg over at den ikkje glir lett og presist nok, då kan du bestillte frå DX. Eg bestillte 4 stykk når eg først var i gang, kosta like mykje som ein her i landet.

Lenke til kommentar

oppå? som i last layer på fridrich metoda? F.eks. kvit er den første sida, så er gulen under også løyst, men sidekubene på feil plass...? eg fekk akkurat det problemet faktisk...

Eg brukar

Eg skulle rpøve no å løyse den første gongen utan å sjå på videoen, men eg tru eg gløymde noke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...