Petoah Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei! Jeg har funnet ut at det er mulig å "installere" en N64 emulator på PSP'en min. Jeg har noen problemer og siden utviklerne av denne emulatoren ikke har en hjemmeside, prøver jeg her. (Jeg vet at emulatorer blir sett på som fy-fy her inne av modene, men jeg håper noen kommer de i forkjøpet og gir meg svar). Emulatoren er av navnet Daedalus og jeg har forsøkt å gjøre som det står i readme.txt filen. (Å legge filene i \PSP\GAME\ folderen), men det som skjer når jeg prøver å åpne det på PSP'en står det: "The game could not be started. (8002014C)". Det eneste av FAQ jeg fant var at noen sa at firmwaren måtte være v1.5... Kan noen forklare meg hvordan jeg da eventuellt "ned-graderer" PSPen, hvordan jeg sjekker min nåværende firmware. Kan noen hjelpe? Mvh. Petter Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=772480 står litt der Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg vet at emulatorer blir sett på som fy-fy her inne av modene, men jeg håper noen kommer de i forkjøpet og gir meg svar Og din oppfattning er at brukere flest her på forumet er generelt mindre oppegående enn moderatorene? Ikke denne brukeren. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, absolutt ikke. Det jeg mente var at noen av brukerne her inne ser ikke på emulatore som "fy-fy", men jeg vet også at noen av modene her inne ser på de som fy-fy. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Men hva med å respektere det? Og la være å poste. Tar deg uansett et halvt minutt å finne det ut med google. Det er en grunn til at slike tråder er forbudt. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Tråder om emulatorer er da vel ikke forbudt, siden emulatorer ikke er forbudt. Jeg har aldri sett en tråd om emulatorer som har blitt stengt. Men de fleste forbinder jo emulaterer med spill som er lastet ned ulovlig, så jeg skjønner poenget. Endret 2. mars 2008 av Hanky_ Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Trodde ikke det var ulovlig å snakke om emulatorer her inne? Blir som å si det burde være ulovlig å snakke om torrent systemer. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tråder om emulatorer er da vel ikke forbudt, siden emulatorer ikke er forbudt. Jeg har aldri sett en tråd om emulatorer som har blitt stengt. Men de fleste forbinder jo emulaterer med spill som er lastet ned ulovlig, så jeg skjønner poenget. Det blir som å legalisere privat flyt av håndvåpen så lenge en ikke skaffer ammunisjon ... Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Prøv google som nevnt tidligere. Og hvilken firmware du har finner du i Settings -> System Settings -> System Information. Og du trenger fw 1.5 eller Custom fw for å bruke emulatoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå