Sir Game Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Dette var jo egentlig ikke morsomt i det hele tatt, bare en kjedelig lang tekst laget av en frekk drittunge som jeg angrer på at jeg kastet vekk 2 minutter på å lese... Mykje det same eg satt igjen med... Samme her... Frekke fjortisser står høyt på hat-listen min. Lenke til kommentar
Rot Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det var faktisk noe jeg kunne forvented av en på 7/11 år. synes du kunne spart deg for hele diskusjonen med vekterne og bare tatt ned bena. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kommentarene som "Det der er de som ikke fullførte eksamen på politihøyskolen" kunne du godt spart deg for. Er det virkelig nødvendig å gjøre narr av en hel yrkesgruppe, bare for å framstå som tøff? Patetisk. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er det ikke disse vekterene som ofrer lørdagskvelden sin for at trådstarter ikke skal oppleve kvalm på toget, men heller ha en fin tur hjem ? Dessuten, mest sannsynelig så er disse vekterene studenter o.l som bare prøver å tjene noe slanter til studie, så du burde heller gi dem kudos for at de offrer lørdagen sin for at du skal få en tryggere togtur hjem. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg har vært på jobbintervju hos Securitas engang, som student. De er ganske kjipe og tror de faktisk er politi. De var også veldig opptatt av at folk oppfattet dem som "offisielle personer", derfor måtte man være ekspert på førstehjelp siden det var det folk forventet av en med uniform om de skjedde en ulykke på vei til jobb............. De har m.a.o et stort ego. Endret 9. mars 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du fikk ikke jobben, altså. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du syns altså at det er merkelig at en vekter må kunne førstehjelp, og derfor har et stort ego? Det er vel mer fordi man faktisk kan komme utfor situasjoner hvor det trengs førstehjelp. Kanskje like greit at du ikke fikk jobben. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Wow, dette var jo og noe å skryte over på internett. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hadde det vært meg du møtte på hadde jeg ikke backa down i alle fall, og du måtte funnet deg i gått - eventuelt blitt kastet ut av toget. Du høres ikke ut som en moden person trådstarter, og selv om det kanskje føles ut som du satte han på plass var det jo egentlig bare barnslig oppførsel fra din side. Det har ikke noe med "overmakt" eller noe slikt, men å faktisk høre på folk som jobber der. Du kan ikke referere til at andre konduktører har sagt det var greit, for det er godt mulig de håndhever det likt - og det må du som passasjer respektere. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Hadde det vært meg du møtte på hadde jeg ikke backa down i alle fall, og du måtte funnet deg i gått - eventuelt blitt kastet ut av toget. Du høres ikke ut som en moden person trådstarter, og selv om det kanskje føles ut som du satte han på plass var det jo egentlig bare barnslig oppførsel fra din side. Det har ikke noe med "overmakt" eller noe slikt, men å faktisk høre på folk som jobber der. Du kan ikke referere til at andre konduktører har sagt det var greit, for det er godt mulig de håndhever det likt - og det må du som passasjer respektere. Beinet i setet, eller ikke i setet. Når beinet henger i lufta 10cm fra undersiden av et sete... Den diskusjonen er bare for dum. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Litt morsom historie var det jo, men lær deg å dele opp teksten litt mer neste gang, er et helvette å lese. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Beinet i setet, eller ikke i setet. Når beinet henger i lufta 10cm fra undersiden av et sete... Den diskusjonen er bare for dum. Ja, jeg er helt enig. Den diskusjonen er for dum, og du burde tatt ned beinet med en gang han nevnte det. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Mye tekst jeg bare ikke har orket å lese her, men er skammelig lei vekterne jeg også.. Selvfølgelig noen som kan være hyggelige, men de fleste går rundt og tror de eier verden. Har egentlig vekterne noe med at han har beinet på stolen? Herregud, det jeg alltid har sagt: de har så lite å ta seg til at de må bjunne å rakke ned på dem de faktisk er der for. Lenke til kommentar
Pissmegirassen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 De fleste ja... Du har møtt de fleste vekterene du da? Gå og spill bort alle penga dine på nettblackjack du din fjonball.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Orker du ikke lese alt, så kan du like greit holde deg borte fra tråden. Lenke til kommentar
Pissmegirassen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg har lest alt.. Om det var meg du mente.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nei, det var han Audioguy han mente, ikke deg Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 17åringer med sterke meninger er alltid like morsomt! For de vet jo alt. Hvordan vi skal løse verdensproblemer, kriger, sultkriser osv. At du absolutt må ha det jævla beinet ditt på det setet er så teit at du burde skamme deg. Seter er til å sitte på og er ikke laget som benstøtte for prepubertale 17åringer. Vekteren gjør jobben sin ved å be deg ta ned beina dine. At du svarer som en jævla drittunge tilbake viser jo bare hvem som er idioten i saken her. Du burde fått deg en kilevink og et kurs i folkeskikk. Du kan være sjeleglad for at du ikke er gammel nok til å ha opplevd gode gamle Concept du. Du hadde nemlig ikke kommet langt med den holdninga di der i gården Btw, følte du deg kul når du fikk vekterne forbanna ? Følte du det som en seier? Forresten: du betaler ikke lønna til den vekteren. Hafslund Sikkerhet er et privat firma (Riktignok eies majoriteten av Hafslund Strøm av det offentlige). Hadde du turt å si det samme til politiet kanskje? Hvis nei, hvorfor ikke ? Hadde du sagt til en narkoman som ba deg om en 10er, "Fuck off, jeg betaler trygda di fra før!" ? Jeg vil tro (og håper) at du svarer nei på det spørsmåla der. Til neste gang du skal ta tog så har jeg en ting å si: OPPFØR DEG! Og lær deg å respektere andre mennesker. Og til dere andre som mener vektere er wannabe-politi osv. Skjerp dere. Jeg personlig har aldri hatt et problem med dem. Det kan kanskje ha noe med at jeg har oppført meg som folk og ? Kan vedde tolvfingertarmen min på at jeg har snakket med flere vektere enn de aller fleste her inne og. Og tro det eller ei, men de aller fleste er veldig allrighte folk. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 17åringer med sterke meninger er alltid like morsomt!For de vet jo alt. Hvordan vi skal løse verdensproblemer, kriger, sultkriser osv. At du absolutt må ha det jævla beinet ditt på det setet er så teit at du burde skamme deg. Seter er til å sitte på og er ikke laget som benstøtte for prepubertale 17åringer. Vekteren gjør jobben sin ved å be deg ta ned beina dine. At du svarer som en jævla drittunge tilbake viser jo bare hvem som er idioten i saken her. Du burde fått deg en kilevink og et kurs i folkeskikk. Du kan være sjeleglad for at du ikke er gammel nok til å ha opplevd gode gamle Concept du. Du hadde nemlig ikke kommet langt med den holdninga di der i gården Btw, følte du deg kul når du fikk vekterne forbanna ? Følte du det som en seier? Forresten: du betaler ikke lønna til den vekteren. Hafslund Sikkerhet er et privat firma (Riktignok eies majoriteten av Hafslund Strøm av det offentlige). Hadde du turt å si det samme til politiet kanskje? Hvis nei, hvorfor ikke ? Hadde du sagt til en narkoman som ba deg om en 10er, "Fuck off, jeg betaler trygda di fra før!" ? Jeg vil tro (og håper) at du svarer nei på det spørsmåla der. Til neste gang du skal ta tog så har jeg en ting å si: OPPFØR DEG! Og lær deg å respektere andre mennesker. Og til dere andre som mener vektere er wannabe-politi osv. Skjerp dere. Jeg personlig har aldri hatt et problem med dem. Det kan kanskje ha noe med at jeg har oppført meg som folk og ? Kan vedde tolvfingertarmen min på at jeg har snakket med flere vektere enn de aller fleste her inne og. Og tro det eller ei, men de aller fleste er veldig allrighte folk. Gruppen av tilbakemeldinger deler seg veldig tydelig i to, de som har møtt denne typen vektere, og de som ikke. Og som sagt, nei jeg hadde ikke beinet i setet, men det var vel like vanskelig å lese første gangen jeg har skrevet det, andre gangen, tredje gangen, fjerde gangen, osv... Hva jeg følte når vekteren dreit seg ut og ble sur, underholdning mest. Du kaller meg prepubertal, jeg kan fortelle at vekteren var ikke mange år eldre enn meg, 20-22 et sted skulle jeg gjette. "Morsomt med 17-åringer med sterke meninger". Er lett å ha sterke meninger om et fasitsvar gitt. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 17åringer med sterke meninger er alltid like morsomt!For de vet jo alt. Hvordan vi skal løse verdensproblemer, kriger, sultkriser osv. At du absolutt må ha det jævla beinet ditt på det setet er så teit at du burde skamme deg. Seter er til å sitte på og er ikke laget som benstøtte for prepubertale 17åringer. Vekteren gjør jobben sin ved å be deg ta ned beina dine. At du svarer som en jævla drittunge tilbake viser jo bare hvem som er idioten i saken her. Du burde fått deg en kilevink og et kurs i folkeskikk. Du kan være sjeleglad for at du ikke er gammel nok til å ha opplevd gode gamle Concept du. Du hadde nemlig ikke kommet langt med den holdninga di der i gården Btw, følte du deg kul når du fikk vekterne forbanna ? Følte du det som en seier? Forresten: du betaler ikke lønna til den vekteren. Hafslund Sikkerhet er et privat firma (Riktignok eies majoriteten av Hafslund Strøm av det offentlige). Hadde du turt å si det samme til politiet kanskje? Hvis nei, hvorfor ikke ? Hadde du sagt til en narkoman som ba deg om en 10er, "Fuck off, jeg betaler trygda di fra før!" ? Jeg vil tro (og håper) at du svarer nei på det spørsmåla der. Til neste gang du skal ta tog så har jeg en ting å si: OPPFØR DEG! Og lær deg å respektere andre mennesker. Og til dere andre som mener vektere er wannabe-politi osv. Skjerp dere. Jeg personlig har aldri hatt et problem med dem. Det kan kanskje ha noe med at jeg har oppført meg som folk og ? Kan vedde tolvfingertarmen min på at jeg har snakket med flere vektere enn de aller fleste her inne og. Og tro det eller ei, men de aller fleste er veldig allrighte folk. For meg ser det ut som det er du som er drittungen her som gidder å sløse så mye tid på dette.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg