Nargon Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hei, Om 3-4 uker så skal jeg begynne med mitt kunst og håndtverk prosjekt. Det skal bli en Kasse for min ny inkjøpte billige Denver Cd spiller med 2 høytalere. Som jeg skal bygge inn i en Kasse som skal være malt i annen farge, og putte neonlys i. Legger ved bilde. Dette er en hurtig sketjsup tegning. Jeg vill ha råd og evt kommentarer på hva som må gjøres. siden jeg er litt ny på Temaet. Takk. Endret 1. mars 2008 av Skagen Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Hei Kommer med 3 bilder til så dere kansje forstår litt mer. De 2 store hullene som står bak der skal det stå 2 vifter i så 1 pumper ut og 1 inn. Og den svarte boksen inne i Tegninga blir en PSU for data som skal kjøre de 2 viftene og så skal det kansje monteres 1 blått Neon lys forran, men må se hva Økonomien tilater. KOm med kommentar og spørsmål Takk. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg tror ikke du trenger noen vifter inni boksen hvis CD-spilleren skal stå oppå. Og at det kanskje ikke er helt gunstig for lyden å plassere høytalerene inni en boks får så være, men jeg vet ikke helt om jeg ser poenget med denne boksen Sorry, men det blir for meg litt som å lage en eske til å ha andre esker som du har esker i oppi. Jeg tror det vil være litt mer fornuftig, og praktisk med et slags stativ til å ha alle tingene i. Omtrent som du har det nå, bare med høyttalerene litt lengre fra hverandre, og CD-spilleren mellom høyttalerene. Og ikke som eske, men bare som en ramme. Så blir det nesten som en lite boomblaster ... Kan lage en liten tegning for å demonstrere EDIT: noe som dette her: Endret 2. mars 2008 av Bluum Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Takk, ja var noe sånt jeg Hadde tenkt på, men fikk ikke tatt høytalerne på mine tegninger lengre fra værandre. Jeg tar gjerne i mot flere forslag så jeg har en del og Lage skisser ut i fra og finne det jeg kan like best. Takk for forlslaget Bluum det var meget bra Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvordan ser CD-spilleren ut? Jeg antar at den har en større flate enn CD-cover, så da kan du jo lage et lite rom til å ha CD-er i, slik som jeg har prøvd å illustrere på skissen min. Antar at spilleren også er relativt mye lavere enn høyttalerene, så du bør vel få plass til 4-5CDer minst Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Sån ser den ut Litt teit CD spiller system, men når man er så dom og sender sin mor på clas, for billig prosjekt som skal se bra ut. Hehe Endret 2. mars 2008 av Nargon Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Haha, nå håper jeg du har lært Men da kan det bli vanskelig med noe opbevaringsrom. Det du da kan gjøre er å bygge en ramme som passer akkurat rundt høyttalerene og CD-spilleren, og lime på tynne plater forran og bak slik at ting holder seg på plass. Hvor setter du inn CDene forresten; på toppen? Endret 2. mars 2008 av Bluum Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Lært ? hell Yeah, På toppen ja, det jeg på en måte har prøvd å illustrert på min teging. er en amatør på Sketsup. Takk for tipsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå