Gå til innhold

Serverdigheter verdt å se i Glasgow?

Anbefalte innlegg

Hallois godtfolk!

Om drøye to uker så skal jeg en tur til Glasgow, men dessverre ganske lite om byen.

Så da trenger jeg hjelp av dere til å finne noen severdigheter i og område rundt Glasgow som er verdt å besøke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en stygg by!! he he.. men likevell det er jo noe å se på der da.. Teknologi senteret var jo artig.. men last ned Google earth, og søk på Glasgow, så får du opp alle severdighetene der.. med full oversikt over byen..

he he ja også et tips: ikke prøv å ta bilder inne i en butikk.. da blir du hivd ut av sikkerhets vaktene ... det gjorde jeg.. :) tok bilde av dama mi i en klesbutikk.. og da ble vaktene forbanna, og ba oss om å forlate butikken øyeblikkelig.. Forbanna haggis tullinger.. drar ikke tilbake ditt på en stund nei..

But anyway, have a nice trip..

Lenke til kommentar

Jeg støtter opp under Edinburgh-anbefalingen fra SirEmanon. Edinburgh er grønnere, vakrere og mer pittoresk enn Glasgow. Den er dessuten mye mer skotsk, synes jeg - og det er jo et pluss. Hovedattraksjonen er utvilsomt slottet midt i byen, men du bør for all del ikke gå glipp av området rundt The Royal Mile heller.

Lenke til kommentar

Oida okasin, det var ikke oppløftende ord...

Men takker for tipset om Edinburgh tipset, tror nok det kansje blir en tur dit da. Hadde også vært morro og besøkt et whiskybrenneri.

Har finni et par sider ang. severdigheter i Glasgow så skal nok få tiden til å gå, men kom gjerne med flere tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...