Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Andre snakker om oss en del

Anbefalte innlegg

På jobben omgås jeg for det meste gutter, og et par jenter. Han ene av guttene sier hele tida at jeg skal be ut hun ene, og flørte litt med henne. En annen gutt sier at jeg og denne jenta liksom er sammen, etc. En tredje gutt spurte om jeg likte den jenta, etc. Alle sa dette samme dag, men de sier selvfølgelig andre dager også. (Beklager, det var en vanskelig setning...)

Er dette et tegn? Jeg snakker jo litt med jenta, jeg liker henne jo. Men det kan da ikke være så tydelig? Jeg oppfører meg jo slik jeg vanligvis gjør sammen med andre også.

Eksempler på ting som er sagt:

Gutt 1: "Hei, nå må du ikke drømme om 'JENTE'! "

Gutt 2: "Skal jeg la dere være alene, du og kjæresten din?" (Ja, da jobbet bare gutter + denne jenta)

Gutt 3: "Liker du henne? Ville du bedt henne ut?"

Gutt 1: "Du kan be ut en jente. Be ut 'JENTE' og gå på kino. Da kan du bruke GJESPE-OG-STREKKE-UT-ARMENE-OG-LEGGE-DEM-RUNDT-HENNE-trikset ^^"

Forresten, Gutt 1 snakker alltid om jenter, uansett sammenheng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man har ofte enkelte ting man tuller mye med sammen med venner, uten at man nødvendigvis mener så mye med det. Selv om jeg tuller med at kompisen min er prostituert betyr ikke det at jeg tror han er det eller synes han bør være det.

Intern humor. Liten intern greie som er morsom akkurat nå, regner jeg med.

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk ho jenta ha sagt at ho liker deg også skal guttene ha deg til å be henne ut eller noe. Ho jenta må ha sagt noe, garantert.

Jeg er uenig, det er noe som ikke stemmer her. Da hadde de bare spurt hva han synes om henne for først så å få ham til å be henne ut, i stedet for å hinte om at han er interessert i henne i tide og utide (som om han prøver å prakke på ham en interesse for jenta). Det tjener jo ikke til noe som helst. Det virker usannsynling komplisert for henne å skulle gå igjennom alt det der for å få trådstarter til å be henne ut.

På den andre siden kan hun ha gitt uttrykk for interesse, og gutt #1 har kokt ihop sin egen lille geniale plan om å få deg til å be henne ut, uten at hun vet om det. Det forutsetter likevel at han har funnet ut at begge er interessert, og da må han i tillegg ha plukket opp visse signaler fra trådstarter. Dette burde jo være synlig for jenta også, men hvis hun er opptatt av å ikke gi uttrykk for sin egen interesse kan det hende det har gått henne hus forbi.

Ironisk og paradoksalt at folk går rundt og gir uttrykk for interesse til alle unntatt den det gjelder, og ikke tør å ta steget med vedkommende. Det strider jo i mot alle årsaker for å holde det hemmelig, nettopp at man er redd for å bli gjort narr av av andre. Én jente kan umulig være skumlere enn alle de andre til sammen. :p

Jeg holder en knapp på at de i det minste har plukket opp visse signaler fra trådstarter, og bare kødder litt med deg, dels for å teste hvor mye du tåler. Det har tydeligvis funka. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...