zonko Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Lurer på om de snakket engelsk i 10.000 BC? Så klart de gjorde! Alle språk stammer jo fra engelsk med amerikansk aksent, det har du vel lært på skolen? Denne filmen er et bevis på denne teorien, det hørtes på traileren ut som de snakker engelsk med en blanding av amerikansk-/skotsk-/hulemannsdialekt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ærlig talt, vi snakket heller ikke norsk slik som vi kjenner det i dag, den dagen Kristin Lavransdatter ble laget. Eller man snakket ikke skotsk den gangen Braveheart foregikk. Det er bare om å gjøre det forståelig og enkelt for skuespillerne og oss. Endret 2. mars 2008 av Ustedalen Lenke til kommentar
zonko Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke humoristisk anlagt på en søndagskveld? Tror de fleste skjønte det var en liten mobb inne i bildet der. Tenker de har lagt større deler av budsjettet for filmen i effekter enn å ansette en gjeng språkforskere for å gjenskape språket den gang, men tror likevel de fleste er enige i at det er en grei prioritering for en film av denne sjangeren. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Regner med den er basert på One Million Years BC (1966). Artig liten sak, kanskje for spesielt interreserte. Raquel Welsh i lærbikini gjør vel at den vil passe ypperlig hos ca. halve befolkningen. Foruten at de er satt til fortiden, så ser jeg ikke så alt for stor likheter mellom 10 000 BC og One Million Years BC. Kan vel også nevne Quest for fire mens vi snakker om steinalder filmer. Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Så klart man ser den. Men det betyr ikke at den er bra Nå er det tre vidt forskjellige ting mellom en bra film (The Godfather), til en underholdende film (Dodgeball), til igjen en bra og underholdende film på samme tidspunkt (Big Fish). Så du sier at Gudfaren ikke er underholdende? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg skulle gjerne ha sett en mindre klisjéfylt historie i denne filmen, men det må vel til for at vi skal forstå den komplekse steinalderen. Alle veit uansett at 10 000 år f.Kr. var Den hyboriske tidsalder. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Yeah! Conan kommer og banker dem alle sammen! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jaja bumper litt nå jeg. Nå revyet de filmen på spill.com. Dersom dere IKKE er klar over denne websiden vi kommer dere sikkert til å takke meg, disse gutta er konge, og treffer blink på det meste jeg har sett. Og det ser ut som filmen er som jeg trodde den skulle være....drit dårlig. http://www.spill.com/movie-review/10%2c000+B.C./344317 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skummelt hvor lett det var å overtale enkelte på den siden til å ikke se den på kino. Lager jeg noengang en film så skal det spyttslikkes til samtlige større internettforum. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Overtale? Nå er de bare en vanlige gjeng av venner som forteller om filmen. Se på andre revyer av filmer du liker og se om de har samme meining. Og filmen er svært dårlig, og har blitt slaktet flere steder eller bare fått midt på karakter. Folk har jo forskjellige meininger, at alle skal være enige er ikke mulig. Samme som om noen sier "den filmen er noe dritt", stoler du blindt på hans/hennes meining er det synd på deg.... Men likte du ikke siten er det greit det. Endret 7. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
wailer Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 så den i shanghai på onsdag, ikke akuratt beste jeg har sett. midt på treet film Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hadde gratisbilletter til førpreieren på Colloseum, og ingenting å gjøre den kvelden. Jeg ble hjemme. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Din kukstasjon, jeg kunne fått dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå