RogueAlien Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvordan tror dere den nye filmen av Roland Emmerich 10.000 BC blir? Har kun sett dette på dagbladet.no så jeg vet ikke mer enn hva jeg leste og så der. Kanskje den blir bra? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så reklame for den på kino, den så ufattelig heftig ut gleder meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Av det jeg har sett av reklamer o.l. så ser den ut til å suge hengerumpe 2K! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tøft med indianere og andre primitive mennesker som denger løs på hverandre med pinner og stein da Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Oooh, forhistorisk film. Elsker slike. Kanskje ikke nødvendigvis bra, men underholdende til tusen. Skal ses! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 jeg tipper denne havner på terningkast 3, men skal uansett se den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg skal være optimistisk på produsentens vegne og gjette på at den får et gjennomsnitt på 2/6 eller 3/10 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Den er laget for de "lett underholdte" folka. De som faller for effekter, dundrende bass og møkk fortelling. Pga trailerens bråk med bass og raske redigering vet du at de bygger opp en kulhetsfaktor sånn at folk sitter der med stor øyner og forventer en fantastisk opplevelse...noe jeg tviler sterk på den vil være. Orginalen vil de ikke slå. Ivertfall ikke i mine øyner. Endret 1. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Den virker egentlig litt cheesy, men det ender vel med at jeg ser den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så klart man ser den. Men det betyr ikke at den er bra Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Orginalen vil de ikke slå. Ivertfall ikke i mine øyner. Hva heter orginalen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Orginalen vil de ikke slå. Ivertfall ikke i mine øyner. Hva heter orginalen? 10 000 BC Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så klart man ser den. Men det betyr ikke at den er bra Nå er det tre vidt forskjellige ting mellom en bra film (The Godfather), til en underholdende film (Dodgeball), til igjen en bra og underholdende film på samme tidspunkt (Big Fish). Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 kom over traileren her en dag, ble helt i 100. Denne filmen virka veldig spennende, og bra laget ( ut ifra det lille jeg så fra traileren ). Så denne skal jeg helt klart få med meg sikkert en god kino-opplevelse Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Orginalen vil de ikke slå. Ivertfall ikke i mine øyner. Hva heter orginalen? Regner med den er basert på One Million Years BC (1966). Artig liten sak, kanskje for spesielt interreserte. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Apocalypto møter Scorpion King? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Effekter? Selvsagt skal den sees. Lurer på om de snakket engelsk i 10.000 BC? Endret 2. mars 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det skulle vært pålagt i det man entrer kinosalen eller leier/kjøper/laster ned denne filmen at man blir spurt om man likte Independence Day. Hvis svaret er nei, så burde man ikke få lov til å se filmen. Traileren har gjort alt for å vise at denne filmen blir harry som faen og underholdende som få, og det burde anmeldere respektere. Leser jeg anmeldelser a la "jeg var klar for at den skulle være dårlig, men ikke _så_ dårlig" så blir jeg veldig irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå