MovieMarius Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 For det første trenger jeg 1 bilett! For det andre lurer jeg på hvor sikkert det er å kjøpe biletter av andre? mvh Marius Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Syns det står i signaturen din at du har ein billett eg... Lenke til kommentar
MovieMarius Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Hadde i 2007 JA Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja sånn var det ja Men over til saken, trur det er for seint å kjøpe billettar no. Er nok så mangen i køen at du ikkje får tak i nokon. Så det sikraste er å kjøpe av nokon andre. Og kor sikkert det er, det kjem ann på kem du kjøper av... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) For det andre lurer jeg på hvor sikkert det er å kjøpe biletter av andre? Det er IKKE sikkert å kjøpe billetter av andre. Etter at du har betalt penger inn på en bankkonto så kan personen fjerne deg som user når som helst! Så prøv å kjøp fra PTN om det er mulig. Blir mange billetter som blir frigjort fra gamer billetter etc etterhvert Forresten, prøv å skriv i TG tråden neste gang. Den er der for en grunn Endret 1. mars 2008 av Scotty Lenke til kommentar
MovieMarius Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Takker Scotty:) Skal huske på det neste gang. Jeg er nr.215 i Kø'en, er sjangsen liten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå