maggiii Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei En kompis av meg har problemer med sitt XFX 8600GT kort. Det fps dropper i CS fra 100 - 60,70 hele tiden, jeg har samme kort selv, bare i Gainward versjon og kjører cs med 100fps konstant uten problemer! Han har 500w strømforsyning, 4GB RAM, Et ganske nytt hovedkort, AMD Athlon 64 x2 4800+ AM2! Jeg har 400w strømforsyning, 1GB RAM, Gigabyte MA69G-SH3, og AMD Athlon 64 x2 4800+ AM2! Han har prøvd og formatere, han har installert forskjellige drivere til kortet, vsynk står på AV, han har samme settings som meg i NVIDIA Kontrollpanel, så alt er som det _skal_ være. Håper dette er nok info til at noen av dere smarte hoder der ute kanskje har peiling på hva det kan være! takk på forhånd! Lenke til kommentar
insane1 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Han har prøvd og formatere, han har installert forskjellige drivere til kortet, vsynk står på AV, han har samme settings som meg i NVIDIA Kontrollpanel, så alt er som det _skal_ være. Hei! Prøvd Omega drivere? /Insane1 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Kan nyere patcher til CS være løsningen? Er noen av korta klokket eller CPU? Har han noen ekstra programmer som f.eks virusprogrammer som kan skape ytelsetap under spilling? Endret 1. mars 2008 av Duqe Lenke til kommentar
maggiii Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Kan nyere patcher til CS være løsningen? Er noen av korta klokket eller CPU? Har han noen ekstra programmer som f.eks virusprogrammer som kan skape ytelsetap under spilling? Nei, han har spilt cs i noen år, så han kan alt det grunnleggende der om program som kjører osv:) men takk for at du utelukker det! Lenke til kommentar
maggiii Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Han har prøvd og formatere, han har installert forskjellige drivere til kortet, vsynk står på AV, han har samme settings som meg i NVIDIA Kontrollpanel, så alt er som det _skal_ være. Hei! Prøvd Omega drivere? /Insane1 Hei, ja han hadde prøvd Omega drivere, men det som er mest frustrerende er at jeg har hatt over 3 pc`er som er MYE dårligere enn denne, og har fortsatt hatt 100 fps i cs! Og som de aller fleste sikkert vet så er cs et meget lite krevende spill. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kan det være noe med skjermkort instillingene i bios? Ta en test på benchmarker som tester hele pcen. f.eks 3dmark06. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå