sigg92 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det noen som vet ossen man kan få msn på p1i telefonen. Har veldig lyst på det. Men også det med gps en. Det står at man skal skrape bort et grått felt bak på manualen. hele manualen min er jo grå.. skjønner ikke det helt jeg.. Jeg kjøpte den p1i som ligger på komplett vis noen lurer på det. HJELP!!!!!!! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Amobil: Få MSN på mobilen Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Amobil: Få MSN på mobilen Nå kjønte jeg ikke helt hva du mente ass:P Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er en link til en artikkel på Amobil om MSN på mobilen, hvor de forteller generelt om MSN på mobiltelefoner, tester åtte forskjellige MSN-klienter til mobiltelefoner og kårer en vinner. Om du er usikker på hvordan man installerer programmer på telefonen din kan du se på denne: Kom i gang med UIQ-mobilen din. Guide: Hva er egentlig Symbian? forteller generelt om Symbian. Om du ikke vet det har telefonen din operativsystemet Symbian med brukergrensesnittet UIQ, som kort fortalt betyr den er mer avansert enn de fleste andre SE-modeller og at du kan installere veldig mye rart på den. Noe mer du lurer på? Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Det er en link til en artikkel på Amobil om MSN på mobilen, hvor de forteller generelt om MSN på mobiltelefoner, tester åtte forskjellige MSN-klienter til mobiltelefoner og kårer en vinner. Om du er usikker på hvordan man installerer programmer på telefonen din kan du se på denne: Kom i gang med UIQ-mobilen din. Guide: Hva er egentlig Symbian? forteller generelt om Symbian. Om du ikke vet det har telefonen din operativsystemet Symbian med brukergrensesnittet UIQ, som kort fortalt betyr den er mer avansert enn de fleste andre SE-modeller og at du kan installere veldig mye rart på den. Ja. jeg lurer på om du vet om noen kule gratis spill eller programmer til p1i?? Hadde hvert fint:) Noe mer du lurer på? Det er en link til en artikkel på Amobil om MSN på mobilen, hvor de forteller generelt om MSN på mobiltelefoner, tester åtte forskjellige MSN-klienter til mobiltelefoner og kårer en vinner. Om du er usikker på hvordan man installerer programmer på telefonen din kan du se på denne: Kom i gang med UIQ-mobilen din. Guide: Hva er egentlig Symbian? forteller generelt om Symbian. Om du ikke vet det har telefonen din operativsystemet Symbian med brukergrensesnittet UIQ, som kort fortalt betyr den er mer avansert enn de fleste andre SE-modeller og at du kan installere veldig mye rart på den. Ja. jeg lurer på om du vet om noen kule gratis spill eller programmer til p1i?? Hadde hvert fint:) Noe mer du lurer på? Ja. jeg lurer på om du vet om noen kule gratis spill eller programmer til p1i?? Hadde hvert fint:) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei dessverre, jeg har ikke en UIQ-telefon (ennå). Hva med å se i Programmer, spill og operativsystemer-forumet? Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Nei dessverre, jeg har ikke en UIQ-telefon (ennå). Hva med å se i Programmer, spill og operativsystemer-forumet? ok.. men det med gps en da?? vet du noe om det?? Jeg kjøpte den p1i en som ligger på komplett å den skal ha med gps. men så står det at koden ligger bak et grått merke på manualen. men det jeg ikke kjønner er hvor er den koden. Hele manualen min er jo grå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå