Bushmills Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har en 3 år gammel mobil med "Telenor Djuice Magnum" (utgått abonnement) og skal kjøpe DENNE. * Men hvilken pris må jeg betale for telefonen, for å fortsette med det abonnementet jeg har nå? (er veldig fornøyd med abon. mitt) (Eller må jeg ha nytt siden det er utgått?) Takk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vis du skal fortsette å ha det abonnementet du har nå så må du kjøpe den uten abonnement og da koster den 2693,- Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Takk. Det var det jeg trengte å vite Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har en 3 år gammel mobil med "Telenor Djuice Magnum" (utgått abonnement) og skal kjøpe DENNE. * Men hvilken pris må jeg betale for telefonen, for å fortsette med det abonnementet jeg har nå? (er veldig fornøyd med abon. mitt) (Eller må jeg ha nytt siden det er utgått?) Takk. er det helt uaktuelt å bytte til ett annet abonnement? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Månedsprisen er nesten lik 0, har 100 gratis Sms hver mnd, og minuttprisen er grei nok. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Magnum er et veldig billig abonement ja, så om du ikke MÅ ha binding anbefaler jeg deg å fortsette med det så lenge du kan:) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) ...Djuice Magnum billig? Måndes pris: 69,- Minuttpris: 1,59,- SMS: 69,- MMS: 1,99,- Greit nokk du får 100 sms Men du får abonnomanger i dag som gir deg ca 100 sms gratis + par timer ringing, lavere minuttpris, og uten måndesavgift & minstefakturering.... Så jeg syntes Djuice Magnum er DYRT både for de som ringer mye og lite Abonnomenter går ofter ut på grunn av nye og billigere abonnomenter kommer inn i bilde. Endret 3. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 ...Djuice Magnum billig? Måndes pris: 69,- Minuttpris: 1,59,- SMS: 69,- MMS: 1,99,- Greit nokk du får 100 sms Men du får abonnomanger i dag som gir deg ca 100 sms gratis + par timer ringing, lavere minuttpris, og uten måndesavgift & minstefakturering.... Så jeg syntes Djuice Magnum er DYRT både for de som ringer mye og lite Abonnomenter går ofter ut på grunn av nye og billigere abonnomenter kommer inn i bilde. Greit, så er det kanskje ikke veldig billig, men ikke så værst om man ikke ringer mye. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Greit, så er det kanskje ikke veldig billig, men ikke så værst om man ikke ringer mye. Om du ser på Onecall så har de 90 sms, og 120 minutter gratis hver måned... og det er uten noen månedsavgift i det hele tatt... riktignok er det en litt høy minuttpris etter de 120 minuttene, men fremdeles mye rimeligere Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Djuice Zero er også ett alternativ. Det er nok også mulig å fortsette med djuice magnum med binding visst du spørr pent Lenke til kommentar
Clinty Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Djuice Zero er også ett alternativ. Det er nok også mulig å fortsette med djuice magnum med binding visst du spørr pent Telenor har tatt bort provisjonen fra djuice magnum til alle forhandlere. Så det hjelper lite å spørre pent. Clint Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er ganske sikker på at om du ønsker å binde deg opp til djuice magnum i et år til, så er det bare å ringe kundeservice, så kaster de telefoner etter deg. Blir kake og brus til den personen du kommer til hos Telenor. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg mente selvfølgelig å ringe til kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå