Duqe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det elektriske ser ut til å være helt kaputt, men lys fungerer. Er det en sikring som er gåen? Er dette også noe som jeg kan fikse selv eller må det til verksted? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Åssen sykkel er det snakk om? Følg "+" ledningen fra batteriet så ender den i en sikring ganske snart Endret 1. mars 2008 av gilera Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Det er en CPI POPCORN, har dessverre veldig lite erfaringer med moped. Er sikringen bare å tas ut og skifte med en ny uten kompliserte inngrep? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sikrigen sitter normalt i en liten boks rett etter batteriet. Er bare et par cm stor. Ser slik ut: Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Ok, men da tror jeg at dette kan lett ordnes, men dette er et typisk sikring symptom? På forhånd takk så meget! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sorry leste ikke ordentlig gjennom førsteposten Hvis tuta og starteren ikke funker kan det være noe annet... Kan batteriet være tomt for strøm? Virker tuta når mopeden er i gang? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Nope hverken tuta eller starten fungerer, men pedalstarten fungerer, etter å ha kjørt ca 30min så er det elektriske fremdeles kaputt. Under kjøring fungerer heller ikke tuta. Endret 1. mars 2008 av Duqe Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Nå har CPIen vært på verksted, og det viste seg å være batteriet som er kaputt. Mopeden har ikke vært brukt over 4-5mnd før dette skjedde, er det vanlig at batteriet blir ubrukelig hvis det ikke brukes over lang tid eller er jeg bare uheldig at batteriet røk akkurat da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå