ADSL768/128 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Noen som har peiling på om det er høyt støynivå på denne typen bærbar? HATER støy!!! Blir tullete i hue av alle maskiner som står og surrer hele dagen. Drømmen er en Apple Cube med MP 1,42ghz, eller så flytter jeg fryseboksen inn på datarommet. Nei dette ble masse tull! Men skulle gjerne hatt en kraftig bærbar som ikke støyer alt for mye Lenke til kommentar
oceana Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Tja, min Inspiron 4150 bråker ikke så veldig, helt til jeg spiller sammenhengende noen timer, da freser den som et uvær Men til vanlig bruk hører du den knapt spør du meg, funker helt perle til å la stå ved siden av tv ol. for å se på film Lenke til kommentar
Dagros Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ganske utrolig at Dell presterer å putte et Radeon 7500 i en såpass kraftig laptop. En skuffelse...for å si det mildt Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ny Inspiron.. so what? Eneste de har gjort er sikkert å hive inn litt ekstra CPU, minne og bedre skjermkort osv. Det er jo latterlig. Se på den stor klubba av en maskin, kan ikke gå rundt å drasse på den der! En bærbar skal jo være bærbar.. ikke slepbar. Er du ute etter slik prossesor kraft og så bra skjermkort kan jeg ikke skjønne hva du bruker den bærbare til. Det er jo ikke slik at man bruker en bærbar til spilling f.eks. Det er helt utrolig det Dell holder på med her. Helt utrolig at folk er så dumme. Se på den nye Latituden, X200, her begynner det å ligne på noe. Tynn og lett. Ville heller kjøpt den maskinen med mye mindre CPU, Minne, Skjermkort osv. enn å kjøpe en stor tung Inspiron med elendig oppetid pga de helt sinnsyke specsene. Lenke til kommentar
peach Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Må jo bare le litt av multicom: Vekt _kun_ 3.8kg Og litt av Dell også. På den 5100 modellen så anbefaler dell å kjøpe en ekstra 15" flatskjerm. Hva man skal med det, når man allerede har en 15" på 5100 må du ikke spørre meg om.. "Dell 151FP - 15'' (15'' VIS) Flat Panel, Analog tilkobling (Midnight Grey). Anbefalt av Dell (+2,650 kr)" Lenke til kommentar
peach Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ny Inspiron.. so what? Eneste de har gjort er sikkert å hive inn litt ekstra CPU, minne og bedre skjermkort osv. Det er jo latterlig. Se på den stor klubba av en maskin, kan ikke gå rundt å drasse på den der! En bærbar skal jo være bærbar.. ikke slepbar. Er du ute etter slik prossesor kraft og så bra skjermkort kan jeg ikke skjønne hva du bruker den bærbare til. Det er jo ikke slik at man bruker en bærbar til spilling f.eks. Det er helt utrolig det Dell holder på med her. Helt utrolig at folk er så dumme. Se på den nye Latituden, X200, her begynner det å ligne på noe. Tynn og lett. Ville heller kjøpt den maskinen med mye mindre CPU, Minne, Skjermkort osv. enn å kjøpe en stor tung Inspiron med elendig oppetid pga de helt sinnsyke specsene. Alle folk i verden er ikke som deg... Lenke til kommentar
Dagros Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hehe...nå er tydeligvis ikke Inspiron 5100/8200 din målgruppe heller da Nimzowitsch! Men når det er sagt, så vet ikke jeg hva du legger i ordet desktoperstatter heller da En hver person som har problemer med å bære en Inspiron bør snarest oppsøke nærmeste helsestudio... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har en Inspiron selv. Kan ikke skjønne at folk finner på å kjøpe noe annet enn 2650. Denne er bra nok til det meste, og det er ikke stor forskjell på den og resten av serien, unntatt CPU Minne skjermkort osv. Hva skal du med all den kraften ? Lese mail? Skal du kjøpe en maskin du kan spille på f.eks. kjøper du ikke bærbar, da er du temmelig lost. Lenke til kommentar
Dagros Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har en Inspiron selv. Kan ikke skjønne at folk finner på å kjøpe noe annet enn 2650. Denne er bra nok til det meste, og det er ikke stor forskjell på den og resten av serien, unntatt CPU Minne skjermkort osv. Hva skal du med all den kraften ? Lese mail? Skal du kjøpe en maskin du kan spille på f.eks. kjøper du ikke bærbar, da er du temmelig lost. Det finnes mange som ønsker det beste fra begge "verdener". Jeg er en av dem. Jeg ønsker mobiliteten, samtidig som jeg trenger kraften til en stasjonær PC. At en lap er plassbesparende i forhold til stasjonær, er heller ikke noen ulempe. Vekt i forbindelse med bærbart er et relativt begrep. Hvorfor skulle bærbare maskiner bare vært forbeholdt "lette" brukere? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har en Inspiron selv. Kan ikke skjønne at folk finner på å kjøpe noe annet enn 2650. Denne er bra nok til det meste, og det er ikke stor forskjell på den og resten av serien, unntatt CPU Minne skjermkort osv. Hva skal du med all den kraften ? Lese mail? Skal du kjøpe en maskin du kan spille på f.eks. kjøper du ikke bærbar, da er du temmelig lost. Det finnes mange som ønsker det beste fra begge "verdener". Jeg er en av dem. Jeg ønsker mobiliteten, samtidig som jeg trenger kraften til en stasjonær PC. At en lap er plassbesparende i forhold til stasjonær, er heller ikke noen ulempe. Vekt i forbindelse med bærbart er et relativt begrep. Hvorfor skulle bærbare maskiner bare vært forbeholdt "lette" brukere? Det er forbeholdt lette brukere, og tunge brukere med tykk lommebok. Akkurat hva er det du bruker den bærbare til som krever så mye kraft? Lenke til kommentar
Dagros Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har en Inspiron selv. Kan ikke skjønne at folk finner på å kjøpe noe annet enn 2650. Denne er bra nok til det meste, og det er ikke stor forskjell på den og resten av serien, unntatt CPU Minne skjermkort osv. Hva skal du med all den kraften ? Lese mail? Skal du kjøpe en maskin du kan spille på f.eks. kjøper du ikke bærbar, da er du temmelig lost. Det finnes mange som ønsker det beste fra begge "verdener". Jeg er en av dem. Jeg ønsker mobiliteten, samtidig som jeg trenger kraften til en stasjonær PC. At en lap er plassbesparende i forhold til stasjonær, er heller ikke noen ulempe. Vekt i forbindelse med bærbart er et relativt begrep. Hvorfor skulle bærbare maskiner bare vært forbeholdt "lette" brukere? Det er forbeholdt lette brukere, og tunge brukere med tykk lommebok. Akkurat hva er det du bruker den bærbare til som krever så mye kraft? Det var forbeholdt lettte brukere for noen få år tilbake, men ikke i dag. Du trenger ikke spesiellt tjukk lommebok heller. Jeg ønsket en stasjonær pc i mobil innpakning og endte opp med en I8200. Hva jeg bruker min lap til er irrelevant. Poenget er at jeg ønsket et bærbart alternativ til en stasjonær. Jeg hadde selvfølgelig ikke valgt denne modellen dersom jeg hadde en stasjonær i tilegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå