andriesa Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei er det noen som har hørt om gratis programmet som gjør slik at du kan logge inn på pcen din ved bruk av bilde gjenkjenning (eller altså web kamera kjenner igjen ansiktet ditt. Har leita litt på google etter det men fant svært lite vist det er noen som vet om navnet eller har link til selve programmet så hadde jeg blitt svært takknemlig. Lenke til kommentar
IllSkilZ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei. Jeg fant faktisk ett program før i dag Og det ser faktisk ut til å være gratis Har ikke testet det, men det kan du få lov til: www.keylemon.com Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er en stund siden jeg brukte det programmet, men såvidt jeg husker er det et ganske bra program Bare pass på å lagre fasit-bildet av deg med et ansiktstrykk som er lett å gjenta. Et vanlig avslappet ansikt er å anbefale Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Hei. Jeg fant faktisk ett program før i dag Og det ser faktisk ut til å være gratis Har ikke testet det, men det kan du få lov til: www.keylemon.com Hei takk for svar... var faktisk ganske bra for og være et gratis program og veldig enkelt å bruke. (POSITIVT) Brukervenlig. God gjenkjenningen. Rask gjenkjenning. Du må skrive inn et passord for og endre gjenkjenning bilde slik at andre ikke kan gå inn og legge inn slik at kun dem blir gjenkjent å ikke du. (NEGATIVT) Du kan kun bruke det for og låse og låse opp maskin i fra skrive borde, altså du kan ikke bruke det for og logge inn på pcen under oppstart. (Du logger på en måte av når du trykke ALT+L på tastature og da kan du deretter velge om og skrive inn passordet ditt eller og bli gjenkjent av kameraet.) Du kan oppleve at noen andre faktisk klarer og logge inn med at kameraet trur det ser deg. på samme måte som ved finger skanning. Ulempen er den at du kan faktisk trykke CTRL+ALT+DEL og så skru pcen av og skru den på igjen men da må du kunne passordet til maskinen. karakter 1 til 10 =6 How does BananaScreen work ? With a simple webcam, facial features are captured to build a statistical representation of the face. No picture is stored on your harddrive (or anywhere else) but only your face model (binary format). What do I need to use BananaScreen ? You only need a correctly configured webcam and 5MB on your harddrive.. Do I need a particular webcam ? We successfully tested BananaScreen with most of the recent (<2 years) webcams. If you encounter a compatibility problem with a webcam, please post a message in this forum with a detailed description of the webcam. We will try to fix the problem as soon as possible and keep you aware. Which operating system is needed to run BananaScreen? BananaScreen has been tested on Windows 2000 (Service Pack 4) and Windows XP (Service Pack 2). We are currently working on a MacOSX version which we hope to deliver soon! What about privacy ? No picture is stored on your harddrive nor transmitted on internet. Only your face model is locally stored. This model is based on some statistics of your facial features and is saved in a binary format which cannot be read by third parties. Why does BananaScreen display an error when I am simultaneously using Skype, MSN or any other softwares accessing the webcam ? A webcam can be accessed by only one process at a time. If you are already using the webcam with Skype for instance, BananaScreen will not be able to access the webcam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå