[Protus] Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tittelen sier det meste om problemet. Jeg vet spillet er noskå gammelt men lurer på om noen likevel vet om en måte å få lyden i orden på i win xp ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tittelen sier det meste om problemet.Jeg vet spillet er noskå gammelt men lurer på om noen likevel vet om en måte å få lyden i orden på i win xp ? Spillet er en kongeklassiker. Har du prøvd å kjøre det i kompabilitetsmodus for win98? Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Tittelen sier det meste om problemet.Jeg vet spillet er noskå gammelt men lurer på om noen likevel vet om en måte å få lyden i orden på i win xp ? Spillet er en kongeklassiker. Har du prøvd å kjøre det i kompabilitetsmodus for win98? Det ble forsøkt nettop, uten resultat, jeg kan imidlertid høre en standardlyd i windows iblant når jeg flytter enheter eller noe lignende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har du nye lydkort drivere? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Du kan jo prøve det som står i denne tråden. edit: til dos-spill er dosbox bra, men vet ikke med windows spill, noe jeg regner med dette er. Men du kan jo prøve. Endret 3. mars 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå