teduwart Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kjære lesere! Mitt navn er Eddy Waumans. Jeg redigerer (for å bruke et høytidelig ord!) LittomNor, et lite gratis nyhetsbrev for mennesker som har nederlandsk som morsmål og er interesserte i norsk språk og litteratur. Hjemmesiden min er www.littomnor.be. Den funker ikke helt som den skal ennå, men hjelp er underveis... Jeg søker etter noen vennlige norske sjeler som er villige til å svare på spørsmål om det norske språket eller hjelpe meg med tekster eller litt korrekturlesning. Send gjerne en e-post dersom du vil bidra med en tekst / et innlegg eller lese korrektur: [email protected] På forhånd takk. Med vennlig hilsen Eddy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Eventuelt kan du legge ut spørsmål her! Regner med at jeg og mange andre kan hjelpe deg! Alltid hyggelig at folk utenfra vil lære seg det norske språket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå