Laughing Madcap Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Har tenkt på hva jeg vill bli, går nå i 1musikk. Vill ha en jobb som gjør jeg kan være i ledelsen i et firma/foretak, styre strategier, markedsføring, økonomi og annen administrasjon. Hva er det som passer meg? Har tenkt på siviløkonom. Ikke så utfyllende første post, men hvis dere lurer på noe mer bare spørr. Endret 1. mars 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Mangler ikke på ambisjoner i alle fall Hva slags utdanning har du fra før? Står lite om deg. Går du på ungdomsskole, eller er du i jobb og vil videreutdanne deg? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg går første året på musikk linja. Så får generell studiekompetanse når jeg går ut. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 tenkte siviløkonom når jeg så første posten din da har du muligheter til å spesialisere deg innenfor strategi, markedsføring osv. men du må da ha 2mx/3mz for å komme inn der (3s/2r eller hva det nå heter under kunnskapsløftet) Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Finnes det ikke yrkesveiledere med skikkelig peiling man kan snakke med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå