NorskFirefox Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei Har en bærbar pc fra Qompaq hvor den knappen som tilsvarer høyreklikk sitter veldig i veien da tastaturet er ganske kompakt. Så er det noen måte å kunne skru av den kanppen, eller endre funksjonalitet på den? (Den knappen mellom Alt Gr og CTRL Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Aldi lagt merke til at jeg har den tasten jeg! Hvordan er den i veien for deg? Finnes nok en måte, men kan dessverre ikke komme til noe konstruktivt nå. Men i hvilket program er den irriterende å ha? Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Store hender + lite tastatur = litt problem når jeg skal ha tak i Shift, alt GR og alt annet nede til høyre der.. Koder en del, så må ha god tilgang til de knappene rundt, og når jeg da skrur av "mousepad-en" så kommer jeg ikke ut av den høyreklikkmenyen. Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Esc... fjerner ikke det menyen? kanskje du finner noen tips her Alexander Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Godt tips, men hadde ikke med riktig tast på layouten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå