Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

greit å sjekke opp jenter med type?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun vil komme tilbake til et nivå igjen hvor logikken blir sterkere enn følelsene, og da vil slike følelser kicke inn igjen. Dette skjer forhåpentligvis etter hun er ute av døra di :)(Dette er en spøk for de som tar ting ALT for bokstavelig her).

Nå håper jeg at jenter faktisk har følelser for kjæresten sin også, og at det ikke bare dreier seg om logikk. Derfor tror jeg at det er nettopp følelsene som gjør at hun kommer til å angre etterpå. Og jo, i mine øyne er folk som ikke angrer på at de er utro søppel, det være seg menn eller kvinner. (I og for seg synes jeg svært lite om dem om de angrer etterpå også, men det er litt utenfor poenget.)

"Damer blir konstant bedømt pga seksualiteten min ..." Regner med du mener "sin"? Jeg dømmer ikke jenter for å være seksuelle vesener, jeg fordømmer det å være utro. Menn er da også seksuelle vesener, jeg synes ikke det er noe mer greit at vi er utro. Ellers artig at du nevner punkter som (bortsett fra klitoris, og i en viss grad g-punktet) i beste fall er svært omstridt, for å unnskylde kvinnelig utroskap. Dukker det opp flere "orgasmesentere" snart, vil det vel være vanskelig å finne noen millimeter med skjedevegg uten orgasmsepunkter.

Ellers har jeg nok med en dame, og trenger ikke flere strømmende til. :wee:

Lenke til kommentar
Nå håper jeg at jenter faktisk har følelser for kjæresten sin også, og at det ikke bare dreier seg om logikk.

Selvsagt. Dette har jeg aldri sagt i mot. Vi snakker litt om hverandre her. Det dreier seg om følelser, for som sagt hundre ganger: Følelsene vil ta over for logikken i øyeblikket (Som kan fint vare over en hel kveld). Jeg har opplevd dette så mange ganger at jeg kan backe det opp med historier og referanser.

Derfor tror jeg at det er nettopp følelsene som gjør at hun kommer til å angre etterpå. Og jo, i mine øyne er folk som ikke angrer på at de er utro søppel, det være seg menn eller kvinner. (I og for seg synes jeg svært lite om dem om de angrer etterpå også, men det er litt utenfor poenget.)

Deg om det. Det får være din tolkning av "utroskap" :)

"Damer blir konstant bedømt pga seksualiteten min ..." Regner med du mener "sin"?

Trykkleif

Jeg dømmer ikke jenter for å være seksuelle vesener, jeg fordømmer det å være utro. Menn er da også seksuelle vesener, jeg synes ikke det er noe mer greit at vi er utro.

Mennesker er ikke, og har aldri vært skapt for monogami. Hvis vi hadde vært det, hadde følelser, eller "Forelskelse" vart livet ut med en partner. Dette har blitt motbevist mange ganger.

Ellers artig at du nevner punkter som (bortsett fra klitoris, og i en viss grad g-punktet) i beste fall er svært omstridt,

Reelt er ordet du leter etter

for å unnskylde kvinnelig utroskap. Dukker det opp flere "orgasmesentere" snart, vil det vel være vanskelig å finne noen millimeter med skjedevegg uten orgasmsepunkter.

Neida. De er små, og litt vanskelige å finne for nybegynnere, men man kan fint lære seg å finne de.

Hvor mye tror du mainstreampsykologien tjener på å spekulere i om feks g-punktet ekisterer?

Jeg har funnet det mange ganger hos mange forskjellige partnere, og ingen skal si at det var bare noe vi innbilte oss.

PUM setter opp et sexseminar nå, hvor han lærer folk å finne disse sentrene. Tips hvis du vil lære dama feks å squirte eller ligge i mange titalls minutter i endeløse serieorgasmer.

Ellers har jeg nok med en dame, og trenger ikke flere strømmende til. :wee:

Så fint for deg da ;)

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden fikk du kvinnesynet mitt inn i dette ? Og hva vet du om min aggresjon ? Ikke kom her og døm meg som om du kjenner meg! Hvis du vil vite det så har jeg aldri fysisk skadet noen med hardere midler enn en "lammis".

Det jeg sier er at om noen hadde "stjelt" dama mi, bare for en ussel one-night-stand, så hadde jeg banka opp fyren. Og det står jeg for!

Kvinnesynet ditt tilsier tydeligvis at jenter er dumme dyr som ikke kan tenke selv, så hvis gutten stjeler/tyvlåner dama di så har ikke hun noen måte å stå imot.

Aggresjonen din har du selv flere ganger sagt at du sliter med, og du utdyper jo selv bare 2 linjer etter at du spør hva jeg vet om den!

*sukk*

Jeg prøver bare å si at om noen hadde "rappa" dama mi, så hadde jeg blitt såpass sint at jeg mest sannsynlig hadde klabbet til han. Men jeg tok bare dette som et scenario. IRL så stoler jeg 100 % på dama mi, og jeg beklager om du tror jeg har et slikt kvinnesyn som du sier. Tvert imot, kvinner er jo noe av det herligste på kloden det, og jeg respekterer kvinner.

Jeg prøver å si at jeg ikke er en voldelig type. Sliter ikke på noen som helst måte. Men, la oss tenke oss et scenario der en dude av en eller annen grunn klarer å "rappe" dama mi, så må jeg si at jeg hadde blitt såpass sint at jeg hadde klabbet til han.

Så jeg beklager om du har fått for deg at jeg er en voldelig fyr, som sliter med aggresjon og ser ned på kvinner. For det er jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden fikk du kvinnesynet mitt inn i dette ? Og hva vet du om min aggresjon ? Ikke kom her og døm meg som om du kjenner meg! Hvis du vil vite det så har jeg aldri fysisk skadet noen med hardere midler enn en "lammis".

Det jeg sier er at om noen hadde "stjelt" dama mi, bare for en ussel one-night-stand, så hadde jeg banka opp fyren. Og det står jeg for!

Kvinnesynet ditt tilsier tydeligvis at jenter er dumme dyr som ikke kan tenke selv, så hvis gutten stjeler/tyvlåner dama di så har ikke hun noen måte å stå imot.

Aggresjonen din har du selv flere ganger sagt at du sliter med, og du utdyper jo selv bare 2 linjer etter at du spør hva jeg vet om den!

*sukk*

Jeg prøver bare å si at om noen hadde "rappa" dama mi, så hadde jeg blitt såpass sint at jeg mest sannsynlig hadde klabbet til han. Men jeg tok bare dette som et scenario. IRL så stoler jeg 100 % på dama mi, og jeg beklager om du tror jeg har et slikt kvinnesyn som du sier. Tvert imot, kvinner er jo noe av det herligste på kloden det, og jeg respekterer kvinner.

Jeg prøver å si at jeg ikke er en voldelig type. Sliter ikke på noen som helst måte. Men, la oss tenke oss et scenario der en dude av en eller annen grunn klarer å "rappe" dama mi, så må jeg si at jeg hadde blitt såpass sint at jeg hadde klabbet til han.

Så jeg beklager om du har fått for deg at jeg er en voldelig fyr, som sliter med aggresjon og ser ned på kvinner. For det er jeg ikke :p

Det du ikke innser, er at ei dame, eller en gutt, ikke kan rappes. kjærester/partnere er personer med hjerne og ansvar for seg selv, og kan dermed ikke stjeles(selvsagt bortsett fra kidnapping/overgrep). H*n må GI seg bort. Det er faktisk ikke tyveri i bildet i det hele tatt.

Jeg vil presisere at jeg holder meg unna opptatte damer selv, men jeg mener likevel at all skyld ligger hos den utro parten, og det at noen "overtaler"/stjeler dem er bare en dårlig, ugyldig unnskyldning.

Den opptatte parten sitter med alt ansvar, og dermed all skyld.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Når blir du litt feministisk her!

Prøver du å si at sinnet han føler for den som har fått dama til å være utro er ubegrunnet?

Ja, og du er av samme feiloppfatning som ham. Det ser vi ut fra den nedverdigende(mot damer) uttalelsen "fått dama til å være utro". Det er ingen som FÅR henne til å være utro mot hennes vilje, kun henne.

Akkurat som om du var utro, skylder du da på jenta? "Hun lurte meg"? Nei, du skjønner at det var ditt ansvar å unngå det, og det samme skjønner jenter.

Hvis det er feminisme å mene at hunkjønn har hjerne og evne til å ta ansvar for seg selv, så kall meg gjerne feminist.

Lenke til kommentar

Sinnet mot den som eventuelt har fått dama til å være utro er berettiget etter min mening dersom vedkommende har vist hun er i ett forhold (dersom ikke blir det noe annet).

Såpass respekt bør man da ha for andre. Begge partene har jo evnen til å si nei skulle man tro, så at bare den som er utro har skyld er ikke tilfellet etter min mening.

Lenke til kommentar
Sinnet mot den som eventuelt har fått dama til å være utro er berettiget etter min mening dersom vedkommende har vist hun er i ett forhold (dersom ikke blir det noe annet).

Såpass respekt bør man da ha for andre. Begge partene har jo evnen til å si nei skulle man tro, så at bare den som er utro har skyld er ikke tilfellet etter min mening.

Det er jo kun den som er utro som har en virkelig god grunn til å si nei, og som bryter tilliten til noen de er glad i det øyeblikket det skjer.

Derfor har h*n all skyld, eller 99,9%.

Du sier og "fått dama til å være utro". Det er ikke noe som heter det. Eneste som får dama til å være utro, er henne selv.

Hvem har ansvaret for at et forhold holder, fungerer, og er trofast? De to personene i forholdet, eller alle de andre milliarder av menn og kvinner der ute?

Endret av toth
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det de som er i forholdet som har ansvaret for at det fungerer, men det jeg reagerer på er at noen ikke vil ta hensyn til at man er delaktig med å gå til sengs med noen som er i ett forhold.

Er vedkommende som er i forholdet pågående etc så er det ikke sikkert personen er utro dersom man snur seg og går, gjør man ikke det og kjører løpet ut så skjer det fordi begge vil det skal skje og da er jo det ikke slik at det kun er den som er i forholdet som ikke oppfører seg slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som innser at en person som er tilbøyelig til å være utro, i en situasjon som du beskriver, før eller siden vil være det uansett?

Det er ikke poenget i det hele tatt.

La meg si det fra mitt ståsted som om jeg ville ha vært typen som ville sjekke opp ei dame som er i ett forhold.

Jeg starter å snakke med henne og hun er interessert osv, ting går bra men så kommer det opp at hun har type.

Så tenker jeg ok, så lar men henne være i fred i den grad jeg ikke ville ha gått til sengs med henne fordi hun for meg er "off limits" når hun er i ett forhold.

Og at jeg IKKE vil være urettferdig mot hennes partner med å ligge med henne selvom hun ville ha gjort det da jeg for min del ville ha følt meg delaktig i tillitsbruddet mellom dem da jeg garantert kunne tenke over konsekvensen og ta ett valg på bakgrunn av det som for meg ville vært å sagt nei.

Så kunne det godt være at hun ville ha gått til noen andre men da ville det ikke ha vært på bekostning av min skyldfølelse.

Jeg ville for eksempel aldri tenkt at hun etter all sannsynlighet ville ha vært utro med tiden uansett for siden å bruke det som en måte å rettferdigjøre det å faktisk ligge med henne.

Det har noe med personlig ansvar og omtanke å gjøre for andre og at det oppstår grenser man ikke krysser når man forstår at noen er i ett forhold. Å innvolvere seg i ett tillitsbrudd mellom mennesker som er i ett forhold kan godt ha større ringvirkninger enn at ett forholdet ryker.

Lenke til kommentar

Jeg føler egentlig du bare styrker poenget mitt..

Hun vil være utro uansett, så skylden ligger på henne.

Spørsmålet er bare om DU vil være den hun bruker, basert på DIN moral.

Jeg vil ikke være den, og ikke du heller. Men det betyr ikke at den som faktisk blir den karen, gjør noe fryktelig galt, og at han må ta mye av skylden hennes.

Det blir litt sånn "Guns don't kill people, people kill people." Det spiller ikke så mye rolle hvilken pistol hun bruker, poenget er at hun skyter.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at han må ta så og så mye av skylden hennes men det er ikke riktig at han ikke har NOE skyld i det som skjer, er jo ingen som tvinger ham eventuelt til å gjøre det.

Så skal man svare ja eller nei på om han ville ha noe av skylden så deffinitivt ja fordi man kan la være.

Således vil det som jeg har sagt tidligere være berettiget ikke bare å være forbannet på den som har vært utro men også den som hun var utro med hadde han vist at hun var i ett forhold.

At hun vil være utro uansett dersom hun går inn for det er jo egentlig ikke noe å diskutere men det er heller ikke det jeg reagerer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...